• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MagdaA

en intim fråga, men det är ni jui vana Hur pass kinkiga är ni med mens och badhus...? skippar ni bad helt eller?

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • jazzy

Lättja...är det till spec på HUddinge du ska???  Jag var ju där innan min igångsättning. Blev jättebra bemött, har bara positivt att säga om dom...

3 barnsmamma
  • Honeyflowers

Jag gör det, då jag inte använder OB.

MagdaA skrev 2009-03-26 14:20:27 följande:
    en intim fråga, men det är ni jui vana Hur pass kinkiga är ni med mens och badhus...? skippar ni bad helt eller?
  • jazzy
    MagdaA skrev 2009-03-26 14:20:27 följande:
    jag badar inte vid mens, OM jag skulle göra det skulle jag helt klart använda OB
    3 barnsmamma
  • MagdaA

ja, såklart OB om man badar, utan går ju inte.

saken är den att vi hade sedan länge planerat att åka till badhuset i morgon em. Jag är ledig och Micke är pappaledig. ytterst sällan vi är hemma samtidigt på en vardag. Alex har aldrig varit på badhuset så det skulle va så himla kul. ingick inte i min planering att jag skulle ha mens nu, den borde ju ha kommit tidigare. men, i morgon borde jag inte blöda så mkt så det får nog bli ob och bad för hela familjen

• MagdaA

ja alltås, bara bad för hela familjen, inte ob

• snöstjärna

Jordan har slagit rekord idag.
    Han har aldrig haft interesset att titta på tv.
    Teletubbies är det enda som fångat hans öga så han stannat ut i ca 5minuter =))

Idag såg han på teletubbies i 24 minuter (!!) Det var helt fängslande tyckte han.
    Å just nu ligger han i soffan bredvid här med nappen å filtarna han brukar ha när han vill sova ... men de e liiiite tidigt ännu, men han har fastnat i "drömmarnas trädgård" (?)
    Skoj å se hur han vuxit.

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Hannnas
    MagdaA skrev 2009-03-26 15:47:55 följande:
    ja alltås, bara bad för hela familjen, inte ob
    haha

Idag är jag så trött så jag tror att jag dör typ... ingen målning idag bara vila... orkar helt enkelt inte... pappa får komma o passa Måns imorgon så kan jag måla i dagsljus ist... Har hittat en superfin tapet till Måns rum nu iaf, fondväggen, ist för att måla multirand... känns kanon!
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Kväller tjejer...

Orkar inte läsa tillbaka , men hoppas allt är fint med er...

Dagen här har varit hård, kroppen är helt paj efter städnandet så jag kan knappt röra mig. Sprungit på stan och fixat lite och varit hos barnmorskan..
    Som förra gången låg bebis fullt rörlig men med huvud ner, men medan vi lyssnade på hjärtat och klämde och kände så lade den över sig i tvärläge igen och sedan tebaka ner. Så nu måste jag dit nästa vecka igen och kolla läget...
    Och hon i m in f-grupp som ska ha två dgr innan mig ska på vändningsförsök i morgon. Den bebisen har legat rätt länge men nu vänt sig och ligger helt i säte istället...

Snö, så the night garden funkar för J också ?

Hanna, vilken tapet blev det?

Magda, blöder man väldigt lite skulle jag nog kunna ta lite dopp iaf, med skydd...

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7