• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • snöstjärna

thezz:
    Ropade nog hej lite för snabbt där ;) Men det funkade i 5minuter det med =) Sen var han uppe å sprang igen ... förstår inte vad han får all energi ifrån!

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • MagdaA

go kväll tjejer

ibland önskar jag att även A hade ro att se tv en liten stund, 1 minut, mer än så han han nog aldrig tittat på tv... spelar ingen roll vad det är.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

någon som vet hur farligt rs-virus är för ett barn som är drygt 1,5 år. Man har ju hört skräckhistorier om spädbarn, men hur är det med lite större barn?

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Hannnas

Morron

Inväntar pappsen här redan, så ska jag måla Måns rum idag hoppas bli klar med all målning i hans rum i helgen senast början av nästa vecka... tapeterna beställs på tisdag och så hoppas jag att de kommer fort fort

Thezz... tyvärr har jag inte hittat någon bild på dem på nätet men det är en blommig tapet i främst rött/cerice med inslag av illgröna blad (samma gröna färg som ska vara på hans matta)... jättefin är den! Måns älskade den!

Magda... ingen aning

Ang TV... Måns älskar TV, på gott o ont kanske.. Dora o PostisPer är favvosar här.... särskilt Dora... Men det är bara mornar han kan sitta o kika o prata med TVn, sen är det för mkt myror i brallan...

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Morron!

Jag är såååå trött! Jag har gått in i nån slags pre-semester läge. Det här drabbar alltid mig innan semestrar. Igår satt jag och somnade till antikrundan vid 20.20, sen la jag mig kl 21 och somnade som en klubbad säl, och jag är ändå helt slut!

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-03-27 07:48:17 följande:
    Morron!Jag är såååå trött! Jag har gått in i nån slags pre-semester läge. Det här drabbar alltid mig innan semestrar. Igår satt jag och somnade till antikrundan vid 20.20, sen la jag mig kl 21 och somnade som en klubbad säl, och jag är ändå helt slut!
    Vilken datum är avgång? Känner igen den där känslan, oliidigt att jobba dagarna innan semester jue...
  • lurksmulan
    Hannnas skrev 2009-03-27 07:51:41 följande:
    Vilken datum är avgång? Känner igen den där känslan, oliidigt att jobba dagarna innan semester jue...
    Vi åker tiiiiidigt på tisdag morgon. Måste åka till flygplatsen vid 3-tiden tror jag.
    Det värsta är att jag jobbar på måndag också, men det har inte min kropp uppfattat!
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-03-27 07:54:49 följande:
    Vi åker tiiiiidigt på tisdag morgon. Måste åka till flygplatsen vid 3-tiden tror jag. Det värsta är att jag jobbar på måndag också, men det har inte min kropp uppfattat!
    Hääärligt

haha ja du kommer ju säkert vara jättefokuserad på jobbet på måndag du

Hoppas det börjar hända grejjer för Lättja nu... *känner surandet ända hit*
  • lurksmulan
    Hannnas skrev 2009-03-27 07:56:55 följande:
    Hääärligt haha ja du kommer ju säkert vara jättefokuserad på jobbet på måndag du Hoppas det börjar hända grejjer för Lättja nu... *känner surandet ända hit*
    Ja på måndag kommer jag verkligen vara ett under av effektivitet känner jag!

Om en stund ska jag till kuratorn. Det är bra. Jag känner att jag är på väg ur en jobbig period men att jag har en bit kvar.
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7