• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • numberone
    snöstjärna skrev 2009-03-27 11:17:47 följande:
    No:Vilken rolig idé =) Perfekt för de små att facineras av ...Har en risboll i Jordans rum med med tryck på ... som jag gjorde själv.Kanske lite silkespapper skulle roa en stund =)
    Jag hittade den på www.ikeahacker.blogspot.com finns massa roligt där...
  • MrsMurphy

Halloj! Nu är hinnsvepningen gjord och det var inte alls fasligt! Så snabbt och så enkelt och det gjorde inte ens överdrivet ont! Men det handlar väl om hur pass mogen man är och jag var faktiskt öppen 3cm och 1cm livmodertapp kvar. Så nu känns inte allt nattsvart längre utan det finns faktiskt ett slut inom de närmaste dagarna! Kickar inte detta igång det så ringer dom från förlossningen under söndagen och nästa steg är att ta hål på hinnan men vi hoppas ju verkligen att det ska ske av sig själv nu under det närmaste dygnet!

Håll tummarna för mig!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • lurksmulan
    Thezzizen skrev 2009-03-27 11:05:58 följande:
    Lurka: Jag funderar allvarligt på hur man ens överlever en flygresa med en sjövild 18månaders? Är sånt ens möjligt??? Måste fråga dig, Polly for ju omkring som en guttaperka i magen också, när var det hon lade sig till rätta? Tänkte på om min bebis nästa fredag fortfarande är fullt rörlig och flyttbar... blir det bara mer kontroller då?
    Vi får väl se om vi överlever! Jag var nästan på väg att ringa flygbolaget för att höra om planet störtar om en 23-kgs 4-åring skulle få ett trotsutbrott i luften!
    Hm.. hon la sig tillrätta ganska sent. Typ i sista sekunden. Vecka 34-35. Men sen trodde de ju att hon låg fel igen precis runt bf, då fick vi extra ul. Och hon var lurig, två bm på mvc trodde att hon låg fel, och så även bm på sjukhuset. Men ul visade att hon låg rätt ändå.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Thezzizen

Lurka, det var så tidigt ändå.... men vad gör man om bebisen ligger helt rörlig hela tiden då?

Lättja, vad roligt att höra att det känns lite bättre! och att det inte ar så farligt med svepningen.... Hoppas på dig nu!!! och på bebisen också såklart!

• lurksmulan
    Thezz: Här gör man ju så att om inte bebisen ligger åt rätt håll i v. 35 görs ett vändningsförsök. Funkar inte det planeras det för snitt.

Lättja: Tjoho! 3 cm är ju toppenbra! På god väg nu, heja heja! Om du skyndar dig lite får Magda kanske rätt om idag!
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • angiee

Lättja

Hoppas bebisen kommer snarast!
    Åh, e så trött på skolan nu, vill bara vara färdig & sen JOBBA! Tjäna lite pengar!
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Hannnas

GRATTIS Emil idag

Thezz... Ylva är oxå fullt rörlig, vänder sig inte o har sig däremot men helt klart fullt rörlig...

Lättja... hejja hejja spännande helg

NO... oj vad du är ambitiös superfin!!

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Angiee... o när man börjar tjäna pengar skaffar man sig fler utgifter o vips har man lika lite kvar iaf *ret* *IOR*

Nä gott att komma igång att få inte lite... har du tänkt jobba heltid sen?

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Happy baby

Hej tjejer!
    Länge sedan jag var inne här nu. Har det hänt nåt roligt på sista tiden?

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7