Inlägg från: Happy baby |Visa alla inlägg
  • Happy baby

Pladderbebisarna Del 7

Hej tjejer!
    Länge sedan jag var inne här nu. Har det hänt nåt roligt på sista tiden?

• Happy baby

Hej tjejer! Long time no see!

Vad spännande att värkarna satt fart Hanna. Snart har du en bebis hos dig!!!! Minns när jag började jobba efter föräldraledigheten ooch började hänga lite mer här igen. Du var i v.5 typ. Fattar inte hur fort det gått!

• Happy baby
    Hannnas skrev 2009-04-29 16:35:13 följande:
    ja gud det har gått galet fort eg hur kan det då eg komma sig att det känns jäkligt segt nu
    Ja tiden är verkligen relativ. Jag tyckte också det var ursegt att vänta på Ivar. Gick ju över 15 dar som bekant!
  • Happy baby

Stor kram til ler NO.! Jag förstår att det kom som en chock. Får ni möjlighet att tala med läkaren som gjort bedömningen så att nikan få mer info om varför han/hon gjort en sådan bedömning?

• Happy baby

after eight skrev 2009-04-30 08:06:43 följande:

Grattis Hanna! Härliga nyheter så här på morgonkvisten. Jag har fått tillbaka min magsjuka, fast lindrigt så jag sitter på jobbet. Eller fått tillbaka vet jag egentligen inte. Jag hade en "sittning" i morse, men sen har det varit lugnt. Så less på magbakterier. Nu har jag tryckt i mig en provivashot och en kopp blåbärssoppa. Till råga på allt har jag mens och det gör ju inte min mage bättre precis. Det var dagens bajsrapport. Livet är härligt!
    Hi, hi! Du tror inte att det är mensen som gjort magen kass då?
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7