Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Morrn!!!
Sitter i telekö till FK nu för jag har inte fått några pengar från dom Inte heller fick jag rätt utbetalning från xtra jobbet så jag har fått noll inkomst än så länge! Tur man inte är ensamstående!!!
Så arg jag är när det strular!!! Humörsvägningar har man ju redan och värre blir det j uav sånt här!
Men det är endå en superstor dag för oss här idag! Så ska väl njuta av dagen och ta allt annat en annan dag!
grattis emil på 1-årsdagen!!!!!!
Enligt FK så har DOM gjort fel för deras system hade inte uppdaterat min anmällan från 2007 Men får pengarna nästa vecka. Det var ju bra. Nu ska jag bara försöka få dom från det andra stället.
Det kommer ju fixa sig med fk ilf så jag åfr väl va glad för det
sorry,det var emil
Hej ni...
Är det bara jag som har noll tålamod med ungar just nu, känns verkigen lovande...
Jag pallar inte att ha en unge som inte lyssnar för fem öre, som man får jaga (skiter i det nu iof) en timme för att få på kläder eller hämta uppe på stora vägen bara för vi ska åka bil eller bara helt enkelt slår sönder tvn eller får utbrott för att hon inte får äta upp en penna eller som inatt hållt oss vakna säkert tio ggr för att sedan vilja gå upp kl fem. Känns som om det här bara är början på ett problembarn liksom.. skoj.
GRATTIS EMIL!
Ja jag ska väl fortsätta knäcka sönder min kropp och städa...
Grattis på födelsedagen Emil!
Thezz: *skrattar* Äta upp en penna? Du hade kunnat beskriva Polly! Hon är lilla fröken tvärtemot för det mesta kan jag säga. Säger jag att hon ska ta på sig tröjan springer hon och gömmer sig. När vi ska äta står hon upp i stolen, får hon inte som hon vill kastar hon allt hon har i händerna, bestick, napp etc. Jag är inte säker på att jag ser fram emot 6 timmar på ett flygplan med mina barn måste jag säga!