• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Thezzizen

Morron,

har nu lämnat på dagis, handlat och varit på banken... Ska kika i tidningen nu tänkte jag och sen sätta igång med gästtoan tror jag och rensa i köket..

Angiee, Stort grattis till huset!!!

Lättja, vännen, jag lider med dig... samtidigt som jag fasar för att gå samma öde till mötes..

Hanna, hade bra på stan och lycka till på ul

• after eight
    angiee skrev 2009-03-25 08:34:48 följande:
    Det verkar som vi ska bygga hus!!!!!!!!!
    Banken lät jättepositiv igår!
    Nu ska man behöva gå med konstant huvudvärk i ett halvår
    Ett halvår? Nä, ställ in dig på ett par år. *fnissar* Jösses så jobbigt, men GUD så kul!

Men jag gör aldrig, aldrig om det. *viskar*
  • after eight

I dag ska jag grädda våfflor när jag kommer hem. Det får bli vår middag ikväll. *skäms* Nåja, barnen kanske kan mutas med nån macka innan de trycker i sig alla sötsaker.

• lurksmulan
    after eight skrev 2009-03-25 10:43:52 följande:
    I dag ska jag grädda våfflor när jag kommer hem. Det får bli vår middag ikväll. *skäms* Nåja, barnen kanske kan mutas med nån macka innan de trycker i sig alla sötsaker.
    Vi åt det till middag i fredags! Laban hade önskat det.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • MagdaA

hej hej

snart dax att åka till jobbet. känner mig riktigt nöjd med dagen, har hunnit massor! idag var första dagen som A blev ledsen när jag lämnade på dagis. Han var så trött stackarn, var nog därför, sovit dåligt i natt och vaknat för tidigt i morse. Han lär ha somnat som en stock efter lunch.

i morgon är jag ledig hela dagen, har iofs massor att göra hemma så ledig blir man ju inte ändå.

Hanna: här blir det inga våfflor, Micke älskar det, men min mage strejkar Å du...du skrev till angiee att de va bra å flytta i dec, att man itne behövde tänka på trädgården på flera månader...tycker mig minnas en Hanna som satt å planerade buskar innan hon flyttat

Trevlig kväll tjejer, nu väntar korna på mig.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • JUSTer

Fan, mitt våffeljärn är längst ner i en flyttkartong! Vilken????

Två är dubbelt så många som en.
  • numberone
    after eight skrev 2009-03-25 10:42:52 följande:
    Ett halvår? Nä, ställ in dig på ett par år. *fnissar* Jösses så jobbigt, men GUD så kul! Men jag gör aldrig, aldrig om det. *viskar*
    haha å vi tänkte bygga om ett par år..... två barn varav ett handikappat.... ser ut som det kommer så som smort!
  • after eight
    numberone skrev 2009-03-25 13:58:15 följande:
    haha å vi tänkte bygga om ett par år..... två barn varav ett handikappat.... ser ut som det kommer så som smort!
    Japp, varför inte passa på att lägga allting samlat liksom, det är väl smart? Ungefär lika smart som att bygga hus med en 2-åring och en i magen, gärna ett hus på sprängbädd också och ultimat är ju att lägga till en oinredd övervåning, som man kan snickra på i sin ensamhet, när man har tid! *fnissar* Jodå, jag tycker det låter som en utomordentlig plan, NO.

Sorry, nu är fnittermaja framme.
  • after eight
    JUSTer skrev 2009-03-25 13:10:23 följande:
    Fan, mitt våffeljärn är längst ner i en flyttkartong! Vilken????
    Ser framför mig hur JUSTer frenetiskt letar geom alla flyttkartonger och kastar grejer omkring sig hejvilt.
  • numberone
    after eight skrev 2009-03-25 15:34:57 följande:
    Japp, varför inte passa på att lägga allting samlat liksom, det är väl smart? Ungefär lika smart som att bygga hus med en 2-åring och en i magen, gärna ett hus på sprängbädd också och ultimat är ju att lägga till en oinredd övervåning, som man kan snickra på i sin ensamhet, när man har tid! *fnissar* Jodå, jag tycker det låter som en utomordentlig plan, NO. Sorry, nu är fnittermaja framme.
    kommer ju bli perfekt att bygga då i samma veva som vår sista plutt kommer Det låter som en plan
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7