Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Morron,
har nu lämnat på dagis, handlat och varit på banken... Ska kika i tidningen nu tänkte jag och sen sätta igång med gästtoan tror jag och rensa i köket..
Angiee, Stort grattis till huset!!!
Lättja, vännen, jag lider med dig... samtidigt som jag fasar för att gå samma öde till mötes..
Hanna, hade bra på stan och lycka till på ul
I dag ska jag grädda våfflor när jag kommer hem. Det får bli vår middag ikväll. *skäms* Nåja, barnen kanske kan mutas med nån macka innan de trycker i sig alla sötsaker.
hej hej
snart dax att åka till jobbet. känner mig riktigt nöjd med dagen, har hunnit massor! idag var första dagen som A blev ledsen när jag lämnade på dagis. Han var så trött stackarn, var nog därför, sovit dåligt i natt och vaknat för tidigt i morse. Han lär ha somnat som en stock efter lunch.
i morgon är jag ledig hela dagen, har iofs massor att göra hemma så ledig blir man ju inte ändå.
Hanna: här blir det inga våfflor, Micke älskar det, men min mage strejkar Å du...du skrev till angiee att de va bra å flytta i dec, att man itne behövde tänka på trädgården på flera månader...tycker mig minnas en Hanna som satt å planerade buskar innan hon flyttat
Trevlig kväll tjejer, nu väntar korna på mig.
Fan, mitt våffeljärn är längst ner i en flyttkartong! Vilken????