• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • lurksmulan

Jag har inte titta än, har lovat J att vi ska titta tillsammans ikväll. Skit också.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • MagdaA

jag kollade åt M. pratade med han i telefon.

tycker det är så lite mensprat här å jag måste ta lite sånt tant röd kom idag, på dag 27, så lång cykel har jag inte haft på länge, å dessutom ingen mensvärk! halleluja! Jag brukar va däckad första dagen om jag inte proppar i mig värktabletter.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • lurksmulan
    MagdaA skrev 2009-03-24 13:28:43 följande:
    jag kollade åt M. pratade med han i telefon.tycker det är så lite mensprat här å jag måste ta lite sånt tant röd kom idag, på dag 27, så lång cykel har jag inte haft på länge, å dessutom ingen mensvärk! halleluja! Jag brukar va däckad första dagen om jag inte proppar i mig värktabletter.
    Vad härligt! Jag vet att du brukar må jättedåligt så det är väl superskönt att slippa!
    Jag har också mens faktiskt. Jag har lärt mig hantera det bättre nu. Nu är jag mest glad att jag har det så pass bra i tid innan vi åker. Det vore skönt att slippa ha mens då!

I ärlighetens namn vet jag inte om J ens har koll på sina inloggningsuppgifter för e-leg! Han kommer säkert komma på ikväll att han inte har någon aning...
  • MagdaA

lurkan: åker? nu har jag nog missat...var ska ni åka?

• Hannnas
    MagdaA skrev 2009-03-24 13:28:43 följande:
    jag kollade åt M. pratade med han i telefon.tycker det är så lite mensprat här å jag måste ta lite sånt tant röd kom idag, på dag 27, så lång cykel har jag inte haft på länge, å dessutom ingen mensvärk! halleluja! Jag brukar va däckad första dagen om jag inte proppar i mig värktabletter.
    SÅ härligt att höra! Hur kan det komma sig att det är så denna gång tror du?
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA
    Hannnas skrev 2009-03-24 15:35:15 följande:
    SÅ härligt att höra! Hur kan det komma sig att det är så denna gång tror du?
    Inte en aning, men skönt är det! MEn du ska se att det kommer, innan dagen är slut ligger jag nog å ylar som vanligt.
  • Hannnas
    MagdaA skrev 2009-03-24 15:37:19 följande:
    Inte en aning, men skönt är det! MEn du ska se att det kommer, innan dagen är slut ligger jag nog å ylar som vanligt.
    ior
  • lurksmulan
    MagdaA skrev 2009-03-24 15:00:43 följande:
    lurkan: åker? nu har jag nog missat...var ska ni åka?
    Vi ska till Teneriffa.
  • MagdaA
    Hannnas skrev 2009-03-24 15:46:31 följande:
    ior
    ior?
    lurksmulan skrev 2009-03-24 16:07:03 följande:
    Vi ska till Teneriffa.
    ja! de har du ju berättat! härligt. när åker ni?
  • Hannnas

Magda.. haha jaa IOR det var ju inte det mest positiva tänket i det inlägget direkt typiskt ior

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7