• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Thezzizen

after eight skrev 2009-03-24 10:55:28 följande:

Tjoho! D får tillbaka 4000 och då har han inte gjort avdrag än, så drygt 30 kommer vi nog få tillbaka tillsammans. Känns suveränt!
    Grattis till dig också..!
  • angiee

Fy fanken! Det är inte lätt att veta hur man ska göra, vi kan ju aldrig veta vad räntan kommer ligga på om 9 månader, vem vet det?!?!?!? Men det känns bra att vi SKULLE klara en ränta på 4,5 & det tror jag den inte går upp till. Vi behöver nog binda en ganska lång tid eftersom att vi har topplån också & där vet man ju inte vad som ska hända.

Bakne har räknat på en 5 års ränta antar jag,
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • numberone
    angiee skrev 2009-03-24 11:04:46 följande:
    Fy fanken! Det är inte lätt att veta hur man ska göra, vi kan ju aldrig veta vad räntan kommer ligga på om 9 månader, vem vet det?!?!?!? Men det känns bra att vi SKULLE klara en ränta på 4,5 & det tror jag den inte går upp till. Vi behöver nog binda en ganska lång tid eftersom att vi har topplån också & där vet man ju inte vad som ska hända. Bakne har räknat på en 5 års ränta antar jag,
    När vi räknade på om vi skulle ha råd med hus så kollade vi om vi skulle klara oss om räntan bleb dubbelt så hög.... Det gjorde vi så vi satsade!!
  • Kickan 84

angiee: Då förstår jag, men det kan bli en himla fin dag ändå!

• lurksmulan

angiee: Men bankerna brukar ju räkna räntan jättehögt just för att ha marginaler. När vi fick lånelöfte räknade de en ränta på nästan 6%!

Thezz: Usch vad tråkigt! Sånt gör en ledsen in i själen.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas

Nä nu ska jag upp o slipa på den bredspacklade väggen.. KUL.... NOT...

*snorar iväg*

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Hanna och Lurka.... spec. när jag vet att det bara är slarv och oplanering som gör det. Men nu slipper jag ju iaf göra veg alternativ, så det är ju tur ibland att få veta via omvägar. Ska bli intr och se vad hon säger sen..

Usch ja gkomemr inte få ngt gjort alls här hemma. Tvättat har jag gjort men sen då... Kanske skulle göra lite lunch, suger i magen redan..

• Thezzizen
    numberone skrev 2009-03-24 11:31:14 följande:
    ingen som vet vart man ser den prel. beräkningen på det man får tillbaka/ska betala??
    vänta måste gå in okika själv då
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7