Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Efter att inte fått sova under ca 24 timmar igår och då jag låg apatisk och grinade i 3 timmar med nåt liknande ångestattack så måste jag verkligen göra något... Så det där moffa choklad modellen funkar inge vidare här nu. Nu är det desperation som gäller innan den totala knäcken är här.
Aha, okej...
Borde vara sant... o de är helt klart snabbare än mig men resultatet ifrågasätter jag tyvärr ofta... sen är det dyyyrt o lejja in dem med, får räcka med de hantverkare vi har här nu, kommer ju ändå landa över 150' så jag får glatt spackla o måla själv
Angie... vad roligt!! GRATTIS
när sätts bygget igång?
*dricker te i luuugn o ro*
Hannah
Hannah
hihi, ja det blir nog bra, framför allt för att jag har mycket ledighet från skolan i december, det kan behövas! Det kommer bli extremt tight på ekonomin oavsett årstid men det fixar vi nog.
C har anmält att ta ut pappadagar på långhelger osv under året här, de pengarna sparar vi i en buffert till hushållet. Jävla dumt att man inte får plocka SGI dagar på helgen bara, utan att man måste ta 3 dgr i rad. Nu har vi löst det så att vi plockar dagara under ex påsken, valborg, midsommar etc. Annars kommer de där dagarna bara att ligga! C får ut dubbelt i pengar för de dagarna än vad jag får så han kan lika bra använda uppd dem.
Lägstanivå dagarna plockar vi vanliga helger (lör+sön)
Många bäckar små!
Angiee... ja en flytt är dyr oavsett årstid, men uppvärmningen är ju alltid lite dyrare vintertid... så som du säger, sug åt er av alla små bäckar så kommer det gå galant!
Glöm inte att det är Våffeldagen idag tjejjer
Nä nu drar jag in till stan, ska kolla tapeter (badrum, vardagsrum uppe o Ms rum) köpa mer schellack, upp till jobbet o fixa min föräldraledighet, UL och lunch på stan o ja *svett* handla till våfflor såklart!
Kram på er o ha en bra dag