• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Thezzizen

NO, gå in på skatteuträkning. Sen trycker du på nästa tills du ärpå sida 3/3 och längst ner där står det

• numberone
    Thezzizen skrev 2009-03-24 11:34:33 följande:
    NO, gå in på skatteuträkning. Sen trycker du på nästa tills du ärpå sida 3/3 och längst ner där står det
    Först inkomst deklaration privat eller?
  • Thezzizen

på huvudsidan väljer du logga in e-tjänster. där blir det inkomstdeklaration - person och sedan väljer du vilken e-leg du har

• numberone
    Thezzizen skrev 2009-03-24 11:39:59 följande:
    på huvudsidan väljer du logga in e-tjänster. där blir det inkomstdeklaration - person och sedan väljer du vilken e-leg du har
    HITTADE!! TACK!!!

Jag får 7269:- tillbaka som det ser ut..... JIPPIE!!!!!!!
  • Thezzizen
    numberone skrev 2009-03-24 11:41:26 följande:
    HITTADE!! TACK!!!Jag får 7269:- tillbaka som det ser ut..... JIPPIE!!!!!!!
    SKOj!
  • MagdaA

hej!

va ni skrivit mycket idag! å min dator är så seg så jag orkar inte läsa ikapp allt. jobbar fm sen gymmet och sen hämtat Alex. ätit lite lunch å nu ska jag slappa ens tund innan jag tar tag i hemmet, ser ut som ett kaos...

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

hur kollar man på skatteverket hur mkt man ska få tillbaka/betala?

• MagdaA

jag hittade det. ååå...tada! jag får tillbaka hela 159 kr Men jag ska göra lite avdrag å så, så jag hoppas på lite mera.

• lurksmulan
    MagdaA skrev 2009-03-24 12:40:32 följande:
    jag hittade det. ååå...tada! jag får tillbaka hela 159 kr Men jag ska göra lite avdrag å så, så jag hoppas på lite mera.
    Ha ha ha, ja men du behöver inte betala!
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • MagdaA

lurkan: sant...fast jag var rädd för de. M behöver dock betala, så vi går nog +/- 0

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7