Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare!
Tack för era grattis!!!
Nu sover lillemannen och sen i em ska vi iväg och hämta hans nya bilbarnstol. Sen måste jag in på Lindex med. Denna är såååå fin tycker jag. Måste ha!
http://www.lindex.com/se/Products/Product.aspx?ID=7851&subid=111370&prodid=3004503&parentid=0&color=2413383&NewView=true
Universum har talat.
Jo det är sant. I get the hint.
Det var nån som hade tappat stegen, å jag plockade upp dem.
I morse på väg till jobbet så höll jag på att trampa på en sak i vägen. Jag bockade mig ner för att se vad det var. Nått litet. En stegräknare från Silva. Precis en sån som jag tänkt köpa själv, en sån väldigt liten en. Oj. Helt frostig å ensam låg den där, å den hade missats av alla passerande bilarna. Vad gör man? Jag tog upp den, gav den värme och ett nytt hem i min ficka. Ja det kändes som det bästa i alla fall. Det var nog menat så. För att uppmana mig att ta fler steg här i livet.
Den lilla sträckan mina ben burit mig sedan jag hittade den är bara 281 steg. Men ja, skoj ändå. Den verkar fungera, den hade inte tagit stryk av väder eller bilar. Otroligt. Lite av ett sånt halleluja moment nästan. Ungefär som att sen strimma solsken lyste ner från himlen just på räknaren då jag gick förbi. haha.
Ska använda den, jag lovar! Ska bli spännande å se vad en "vardag" ger. Utan någon "extra" promenad. Tack för detta universum. I get the hint! ;)
Ett par kilon kanske kan trilla av innan operation. Jag är taggat att gå lite mer ;)
GRATTIS på 1-årsdagen EMIL!!!
Kikar in en snabbis. Internet har strulat och sen har jag inte haft så mkt tid att sitta framför datorn för ovanlighetens skull..... suck
Humöret är lite upp & ner och beror säkert en del på alla hormonisar.
Är väldigt glad dock eftersom vi fått dagisplats till Fanny! Inte på första valet men ändå. Inskolning redan 14/4!! Trodde ju inte vi skulle få plats förrän augusti och det kändes lite trist att knappt hinna börja jobba innan jag ska gå hem igen, men nu blir det ju iaf några månader extra!
Måste fixa lite mat nu, men ska försöka titta in under helgen. Lättja har inte börjat föda än eller???
Kram allihop
Lurka: Jag funderar allvarligt på hur man ens överlever en flygresa med en sjövild 18månaders? Är sånt ens möjligt???
Måste fråga dig, Polly for ju omkring som en guttaperka i magen också, när var det hon lade sig till rätta? Tänkte på om min bebis nästa fredag fortfarande är fullt rörlig och flyttbar... blir det bara mer kontroller då?
NO:
Va läckert! =) Är det sånt smällkaramellpapper?
No:
Vilken rolig idé =) Perfekt för de små att facineras av ...
Har en risboll i Jordans rum med med tryck på ... som jag gjorde själv.
Kanske lite silkespapper skulle roa en stund =)