Pladderbebisarna Del 7
Hej hej!
Tittar in en snabbis. Fanny är inne i en extrem mammigperiod, så jag kan nästan inte göra någonting utan att ha henne i hasorna.... Dessutom är hon plötsligt jättesvår att lägga så kvällarna försvinner de också Hon har också sovit oroligt sista tiden så jag är mer eller mindre ett vrak eftersom jag dessutom är gräsänka.... De sista två nätterna har hon dock sovit som vanligt iaf *peppar peppar*
Vet inte om det kanske har att göra med att hon började gå för några veckor sedan. Visst kan de bli lite oroligare ett tag då???
P skulle kommit hem vid 15-tiden idag, men är försenad pga vädret så antar att han inte ens hinner hem idag
Oj vad neggig jag låter... men är jäkligt trött bara och har nada tålamod med lilla F.
Dessutom känns det som om ngt är fel med graviditeten. Har inte så mycket symptom.. Lite illamående ibland och allmänt konstig i magen och lite lite molvärk emellanåt, men inga ömma bröst. Fast å andra sidan minns jag inte när jag började må riktigt illa förra gången. Det kanske kommer.
LÄTTJA: Ser att du fortfarande hänger här Förstår att du är trött på det nu. Hoppas att den h*n snart bestämmer sig för att titta ut.
Hur är det med er andra???
LURK: Känner du dig bättre??