Inlägg från: MizzLizzy |Visa alla inlägg
  • MizzLizzy

Pladderbebisarna Del 7

Hej hej!
    Tittar in en snabbis. Fanny är inne i en extrem mammigperiod, så jag kan nästan inte göra någonting utan att ha henne i hasorna.... Dessutom är hon plötsligt jättesvår att lägga så kvällarna försvinner de också   Hon har också sovit oroligt sista tiden så jag är mer eller mindre ett vrak eftersom jag dessutom är gräsänka.... De sista två nätterna har hon dock sovit som vanligt iaf *peppar peppar*
    Vet inte om det kanske har att göra med att hon började gå för några veckor sedan. Visst kan de bli lite oroligare ett tag då???

P skulle kommit hem vid 15-tiden idag, men är försenad pga vädret så antar att han inte ens hinner hem idag

Oj vad neggig jag låter... men är jäkligt trött bara och har nada tålamod med lilla F.
    Dessutom känns det som om ngt är fel med graviditeten. Har inte så mycket symptom.. Lite illamående ibland och allmänt konstig i magen och lite lite molvärk emellanåt, men inga ömma bröst. Fast å andra sidan minns jag inte när jag började må riktigt illa förra gången. Det kanske kommer.

LÄTTJA: Ser att du fortfarande hänger här Förstår att du är trött på det nu. Hoppas att den h*n snart bestämmer sig för att titta ut.

Hur är det med er andra???

LURK: Känner du dig bättre??

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

HANNAH & NO: Tack för era lugnande ord! Då kanske jag ska vänta med att oroa mig lite till??

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy
    Hannnas skrev 2009-03-17 18:16:04 följande:
    Jepp tycker jag def att du ska göra, vänta du till efter bf för sen har du ju en till att oroa dig för resten av livet hihi
    Du har så rätt så rätt!

HF: Har tyvärr heller inga råd att ge. Fanny har inte varit sjuk alls ofta, har inte ens haft feber ännu. *peppar peppar* Dock hade hon ju vinterkräk vilket inte var allt för roligt....
    ♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

GRATTIS på 1-årsdagen EMIL!!!

Kikar in en snabbis. Internet har strulat och sen har jag inte haft så mkt tid att sitta framför datorn för ovanlighetens skull..... suck
    Humöret är lite upp & ner och beror säkert en del på alla hormonisar.

Är väldigt glad dock eftersom vi fått dagisplats till Fanny! Inte på första valet men ändå. Inskolning redan 14/4!! Trodde ju inte vi skulle få plats förrän augusti och det kändes lite trist att knappt hinna börja jobba innan jag ska gå hem igen, men nu blir det ju iaf några månader extra!

Måste fixa lite mat nu, men ska försöka titta in under helgen. Lättja har inte börjat föda än eller???

Kram allihop

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

Hej Tjejer!
    Först å främst ännu ett GRATTIS till LÄTTJA!

ANGIEE: Spännande det låter med din praktik. Och Grattis till husköpet!!

HANNAH: Kan inte förstå att du redan är i v 38!! Helt otroligt. Och sammandragningar redan? Spännande, spännande. Drömde förresten om dig härom natten . Vi var ett gäng från tråden som var på fest hos dig, fast du bodde i en ganska liten, men fin båt Du hade gjort väldigt goda snacks också Vad får man allt ifrån??

Här är det väl ok. Har fortfarande inte jättemkt symptom, men mår lite illa ibland och är lite kass i magen och sen är jag sjukt trött. Humöret kanske svänger mer än vanligt också. Vågar nog inte riktigt tro att allt är ok, men ska nog ändå vänta med att kolla till inskrivningen då de ändå gör ett ul. Känner mig hemsk som inte gläds så mkt ännu Men kanske blir bättre efter UL. Lite tungt också att vi ska flytta tillbaks till lgh ett tag igen och att P kommer att vara borta mkt. Får ta allt med inskolning o dagis helt själv, vilket säkert inte är några problem, men det känns så tungt att vara själv med allt hela tiden. Usch vad trist jag låter. Nej ska försöka glädjas åt det fina vädret istället!

Ska passa på att ta en dusch innan lillan vaknar.
    Puss å kram

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

THEZZ: Skönt att höra att det finns någon mer som känt som jag.
    Jobbigt när inte pengarna räcker till.. skit att man ska vara så beroende av dem... Hoppas att det löser sig. Kul att ni fick enbart positiva ord om L från dagis Hur länge har hon gått på dagis nu??

MAGDA: Blä för förkylning. Har just varit förkylda både jag och Fanny och nu verkar det vara P:s tur. Hoppas du snart blir bättre.

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

Hej, helt ego kikar jag bara in för att säga att jag idag sett en liten sprattlande krabat på hela 34 mm Känns helt fantastiskt och nu vågar man väl börja tro lite grand på detta. Mamma har tagit F på en promenad för att jag ska få sova en stund, har inte sovit så mkt i natt..., så jag kan tyvärr inte stanna nu. Men ses snart.

Hoppas att ni har det bra!
    KRAM

Har även varit på dagis första gången idag med lillan och so far so good

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

HANNAH: Grattis till vecka 40!!

ZAGO; Grattis till löneökningen och tror inte jag sa grattis till det lyckade UL:et häromdagen. Hann nog aldrig skriva då men läste det.

LURK: Verkar otroligt att man kan behandla någon så. Blir så arg när jag läser. DEt värsta jag vet är stroppar som måste visa sin makt.... GRRR Tycker det är dåligt av J:s chefer att inte göra ngt. Trist att visningen blir uppskjuten.

ANGIEE: Grattis till huset! Spännande det låter. När är det byggstart??

TAck för era Grattis. Blir alldeles glad inombords när jag tänker tillbaks på UL:et Shit jag är verkligen gravid!!

Har verkligen haft en bra tisdag! Först UL, och sen dagis som kändes jättebra och sen fick jag reda på att jag får det uppdrag som jag var på intervju för i förra veckan. Har dock dåligt samvete att jag inte berättat att jag är gravid. Uppdraget sträcker sig  i och för sig bara till 30 september, men samtidigt förstod jag på dem på intervjun att det troligtvis blir förlängt eftersom de verkligen behöver folk då de gör en nysatsning på sälj på den avdelningen. Samtidigt känner jag ju inte att jag måste proklamera denna graviditet ännu eftersom jag inte kommer att gå ut "officiellt" förrän efter KUB-testet. Men jag gillar inte att vara oärlig så nu har jag lite ångest... Men lite ego måste man väl ändå vara i dagens läge, eller?? *suktar efter medhåll*

Har varit och sjungit nu ikväll men jag var så trött så jag hängde inte med något vidare. Ska nog ta och lägga mig nu för sov ju knappt något i natt pga oron inför UL:et. Vi ses imorgon!

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

NO: Vad spännande!! Men nu behöver du väl inte hålla oss på sträckbänken längre?

Stort GRATTIS till MARIE också!!

♥ Fanny ♥ 080130
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7