Inlägg från: MizzLizzy |Visa alla inlägg
  • MizzLizzy

Pladderbebisarna Del 7

*kikar in för att kolla bebisläget*

Har haft besök av en tjejkompis hela helgen. Så roligt att sitta och prata och fnissa.... behövde verkligen det Är dock helt slut eftersom det blivit sena kvällar.

Hoppas ni alla haft en trevlig helg!!
    KRAM KRAM

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

LURK: ÅH vad spännande! LYCKA TILL!!!

Men Hannah och Thezz vad i hela fridens namn gör NI här??

LÄTTJA: Tack för att du förvarnar om hur det kommer att bli sen...    Kul att höra hur du har det och skönt att din mamma är där och att det funkar så bra.

Själv sitter jag här alldeles själv eftersom Fanny är på dagis. Ska dock hämta henne alldeles snart. Hon var lite ledsen idag, men det gick ändå rätt bra att lämna henne.
    Ett litet styng i mamma hjärtat kändes dock när jag gick.. Men jag vet ju att hon är i trygga händer så det känns ändå ok.

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

GRATTIS till husköpet LURK!! Härligt! När blir det inflyttning??

THEZZ: Det går faktiskt riktigt bra på dagis hon tycker det är såå kul. Idag har hon även sovit där i 1,5 timmar. Härligt. Förstår att det börjar kännas trist att bara gå och vänta nu Men när ni minst anar det så drar det igång.

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

HF: Blä för maginfluensa. Hoppas du kryar på dig snart.

ZAGO. Kommer säkert att gå jättebra att sälja er lgh och det var ju bara lite småpill att fixa. Ordnar sig! Hur är det med dig annars? Mår du fortfarande illa???

HANNAH: Är du säker på att vi synes imorgon???

Pratade med min svägerska innan. Hon fick ju mf häromdagen och har blivit så konstigt bemött. EFter att ha fått mf konstaterat så görs ett nytt UL och då ser man att det är ngt kvar och läkaren säger, men grattis du är gravid ändå. Det var tydligen tvillingar, men han säger detta (och tänder hoppet hos dem) utan att ha kollat att allt verkligen stod rätt till med det ev foster som fanns kvar. Det gjorde det inte och hon fick med sig tabletter hem för att allt skulle komma ut. Dessutom fick hon med sig en UL bild!! Vad f-n ska hon med en UL bild till? Ska hon sätta upp den på väggen till minne av det döda fostret eller vad?? Man undrar ju om folk e kloka. Sen hade hon frågat en barnmorska hur länge de bör vänta innan de kan försöka igen och fick till svar; "Ja en månad är väl bra, men ibland säger jag 3 månader". Härligt med tydliga svar.... SUCK. Hon verkade iaf vara vid ganska gott mod efter omständigheterna och det var skönt att prata med henne. Är så tråkigt dock. Hade detta inte hänt så hade vi fått barn med bara några veckors mellanrum

Ska bli så skönt med lite härligt väder! Har en fin solnedgång att titta på nu Synd bara att man är ensam och att man inte kan sitta med ett glas rött och njuta

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

*skickar över varsin Calzone till THEZZ o HANNAH*

HANNAH: Men förvärkar är ju iallafall ett litet steg på vägen

LÄTTJA: Puh vilken pärs du ändå gått igenom. Men det är ju som sagt positivt att allt känns så mycket lättare nu

Fanny har blivit jätteförkyld igen. Hade ju precis blivit av med den förra, men antar att det är dagisbasillusker som tagit henne i besittning Hon är inte hängig direkt men så snorig.

Underbart väder idag Det blir till att vara ute så mkt som möjligt. Ska luncha ute med en gammal kollega eller ja, chef t o m som jag inte träffat på flera år. Ska bli jättekul. Inget dagis idag pga studiedag så jag får ha med F och det kan ju i och för sig vara en liten utmaning nu för tiden

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

AE: Till mig sa de ju också en mens emellan så det sa jag till henne. Det var mest liksom svaret : "Ibland säger jag en månad men ibland brukar jag säga 3 månader" som var så "fascinerande". Nu börjar jag ju förresten snart jobba så då kanske vi kan få till en liten lunch någon dag. Det var ju så längesen

HANNAH: Skit också, tror du det funkar med THAI?

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

THEZZ: Åh va spännande! Hejja hejja!!!

HANNAH: Hur går det med dina förvärkar då?? Inte känt något mer?

HF: Men stackare är du inte frisk än! Förstår att du är trött på att inte kunna äta normalt.

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

Hej hopp!
    Hur går det för THEZZ??? Har hon åkt in??

HANNAH: Inga känningar idag?

ZAGO: Trist att ni blev överbjudna, men det dyker säkert upp fler intressanta objekt.

Ringde för att försöka ändra KUB-tiden men det var fullt hela veckan Så jag får gå själv på måndag. MÅste hitta barnvakt till Fanny också. Det enda positiva är ju att det är skönt att slippa vänta bättre att ha det gjort.

Nu ska jag ut i solen och njuta innan jag drar igång med städningen. Fanny är på dagis så man får passa på

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

HANNAH: Attans att inte värkarna höll i sig! Men jag tror faktiskt att hon kommer senast natten mellan söndag och måndag

LURK: Skönt att du mår lite bättre idag. Hoppas att ni får en underbar dag

Har inte riktigt bestämt vad vi ska hitta på idag. Nu tror jag att F snart ska sova en stund så vi går nog inte ut riktigt än.

Ses sen!

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

Gokväll!
    Inga nya bebisar än?? Men det var väl inatt vi sa HANNAH??

Själv har jag varit i lgh;en och flyttat ner lite möbler från vinden och det känns i hela kroppen kan man säga... Shit vad otränad man är. Bor kvar här i båten tills på onsdag men sen blir vi landkrabbor igen. Känns väl inte jättekul direkt, men det kändes bättre att komma till lägenheten igen än vad jag trodde. Ja, ja det löser sig väl... Har dock bestämt att vi ska ha vår säng i vardagsrummet, det blir inte snyggt, men det känns som ett steg tillbaks att börja sova i samma rum som F igen nu när hon sover så bra själv.

Imorgon är det KUB. Rätt nervöst kan jag säga. Önskar att jag hade någon att hålla i handen....

Vad har ni annars haft för er??

♥ Fanny ♥ 080130
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7