Inlägg från: MizzLizzy |Visa alla inlägg
  • MizzLizzy

Pladderbebisarna Del 7

Hej hopp!
    Kikar in en snabbig innan jag går från jobbet.

MKP:t gick bra igår. Inte det skönaste jag varit med om kanske, men det tog ju bara ca 30 sek och var väl mer obehagligt än vad det gjorde ont. Otroligt skönt att ha det gjort iaf. Nu är det bara väntan kvar... Skönt att ha börjat jobba och ha fått lite annat att tänka på.

Kikar in mer imorgon!
    KRAM

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

Hej Tjejer!

HANNAH: Det är härligt att se att man faktiskt kan få tid över till FL även som nybliven 2barnsmamma

LURK: Vad härligt med en sån trädgård! Förstår att du längtar till flytten.

Vilka diskussioner ni har idag Har bara läst sista sidan. Jag tycker ibland att det "könsneutrala" går till överdrift. Jag menar jag själv går ju inte klädd i manskläder varför ska Fanny då inte kunna ha flickkläder?? Sen behöver ju inte allt vara rosa och volanger för det Men alla är ju olika och tur är väl det. Man klär väl på sina barn det man tycker är fint själv antar jag. Tror att allt är ok så länge det inte blir överdrivet åt ngt håll. Sen har jag själv taskiga minnen från min barndom med en mamma som hellre klädde mig praktiskt än snyggt och inte så flickigt. Typ att alla tjejer hade klänning på julfesten och jag hade manchesterbyxor och skjorta..  Sen klippte hon av mig håret eftersom det var så lockigt och alltid tovade sig så alla trodde verkligen jag var en kille. Låter kanske fjantigt, men det har påverkat mig jättemycket även i vuxen ålder. Därför vill jag kanske inte klä Fanny för "pojkigt" eller vad man ska säga.

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

Helt ego:

Ville bara säga att min BM ringde mig för en stund sedan och berättade att hon fått svaret och att allt såg jättebra ut Ingen DS alltså Åh vad glad jag är, äntligen kan man börja glädja sig åt detta. Hon vet ju också vad det är för kön och det var väldigt svårt att inte ta reda på det idag, men tänkte att jag ville prata med P först. Fast även om han nu inte vill veta i förväg så kommer jag nog att ta reda på det ändå Han sa att vi får prata om det i helgen.

Nu ska jag gå hem! Ses sen!

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

Ja det känns verkligen helt fantastiskt att ha fått dessa nyheter idag Är verkligen glad att BM var så gullig och ringde, annars hade jag inget vetat för här har det inte dykt upp ngt brev idag. Vi har haft tillfällig eftersändning medans vi bodde ibåten, men jag avbeställde den för ett tag sen så det borde kommit hit direkt. Men skit samma, nu vet vi ju ändå

P har retats varenda gång vi pratat i telefon idag ang det här med könet. Han tycker att jag är så nyfiken Han sa " det är ju som att veta innan vad det är i alla paketen man får på julafton". Men då kontrade jag med att jag kunde ju vara tomten för han vet ju vad som finns i paketen men jag behöver ju inte berätta för någon annan. Men då ville han plötsligt vara med på det hela Gissa vem som ringer BM kl 8 på måndag??? {#lang_emotions_tongue_out} 

Det enda jag kan känna är ju att man förlorar lite av spänningen under själva förlossningen, men samtidigt känns det skönt att veta "vem" det är redan nu. Kul att läsa om vad ni kände ZAGO, KICKAN och NO 

NO: Bra att han skämt bort dig lite nu då A Spännande med din "sy-grej"

Jag bara pladdrar på. Ursäkta om jag är lite ego idag, men jag svävar lite i det blå Lovar att skärpa mig tills imorgon.

Nu ska jag försöka sova. F har ju varit sjuk några dagar så vi har sovit lite oroligt på nätterna. Nu ikväll verkar det som om febern har gått ner och hon har fått i sig både mat och välling. Hoppas bara att hon sover inatt hon har ju liksom sovit 2,5 dygn på raken.
    Nattinatti

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

KICK & NO: Ja nu hade jag inte kunnat låta bli att ta reda på det. Känns bara helt rätt liksom.

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy
    numberone skrev 2009-05-08 22:08:41 följande:
    Är så glad att ni fick ett bra resultat!! Fick du veta eller skulle ni prata om att ev. ta reda på det?!
    Jag hade ju chansen att få veta könet när jag hade BM på tråden men så kändes det konstigt att jag inte hade pratat med P innan. Fast så här i efterhand så ångrar jag att jag inte tog reda på det direkt Nyfiken?-jag???
    ♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

NO: Nej du är inte överdrivet nyfiken det är jag som är helt knäpp! Kan inte fatta att jag inte bara frågade när hon redan visste. Men jag var nog lite förvirrad av hela grejen, skyller på det Men som sagt måndag kl 8!!! Då jäklar

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

NO: Det kan du ge dig på!!! Hoppas bara att BM inte har sovmorgon eller nåt på måndag

♥ Fanny ♥ 080130
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7