Pladderbebisarna Del 7
Tjooohoo! GRATTIS HANNAH!!
THEZZ: 1 maj är en jättebra dag att få bebis på Heja, heja!
ANGIEE: Vad duktig hon var lilla V då! Får väl helt enkelt gå iväg och prova med F. Ska nog ta och beställa en tid tills på onsdag då jag är ledig.
NO: Förstår att det känns i hjärtat att få en sån bedömning av Ellen. Men försök se det som att just diagnosen kan hjälpa er att få stöd till henne. Det kommer ju att göras bedömningar av henne hela tiden och precis som du skriver så är det ju väldigt tidigt att egentligen ställa en diagnos. Bra att du tänker att "Ellen är ju fortfarande Ellen", det är ju det allra viktigaste KRAM
Själv håller jag på att städa... vår andrahandshyresgäst har lämnat i ett bedrövligt skick! Var ju här i söndags en snabbis och bar ner lite saker från vinden och tyckte att på ytan såg det ok ut, men när jag och P kom hit igår med alla våra saker så ser vi att det är hur j-a grisigt som helst. P ringde till killen som hyrt och sa att vi tänker hyra in en städfirma som får ta skiten. Tur att vi skrivit bilaga till kontraktet att lgh skulle lämnas i samma skick som när vi hyrde ut. Foton finns både från när vi flyttade och som vi tog igår Just in case. De hade liksom inte ens bemödat sig att lyfta på toaringen och tvätta där eller att slänga filtret från kaffebryggaren.... så ni hajjar vad fräscht det är här... GRRR Och killen sa: "va, jag tyckte jag städade jättebra" J-a ufo!!!
Den värsta skiten får jag ju likväl ta själv för att kunna bo här, men städfirman kommer iaf hit på måndag och tar skåp, ugn, väggar osv... Jag och F får väl hålla oss ute så mkt som möjligt i helgen..