Inlägg från: MizzLizzy |Visa alla inlägg
  • MizzLizzy

Pladderbebisarna Del 7

Tjooohoo! GRATTIS HANNAH!!

THEZZ: 1 maj är en jättebra dag att få bebis på Heja, heja!

ANGIEE: Vad duktig hon var lilla V då! Får väl helt enkelt gå iväg och prova med F. Ska nog ta och beställa en tid tills på onsdag då jag är ledig.

NO: Förstår att det känns i hjärtat att få en sån bedömning av Ellen. Men försök se det som att just diagnosen kan hjälpa er att få stöd till henne. Det kommer ju att göras bedömningar av henne hela tiden och precis som du skriver så är det ju väldigt tidigt att egentligen ställa en diagnos. Bra att du tänker att "Ellen är ju fortfarande Ellen", det är ju det allra viktigaste KRAM

Själv håller jag på att städa... vår andrahandshyresgäst har lämnat i ett bedrövligt skick! Var ju här i söndags en snabbis och bar ner lite saker från vinden och tyckte att på ytan såg det ok ut, men när jag och P kom hit igår med alla våra saker så ser vi att det är hur j-a grisigt som helst. P ringde till killen som hyrt och sa att vi tänker hyra in en städfirma som får ta skiten. Tur att vi skrivit bilaga till kontraktet att lgh skulle lämnas i samma skick som när vi hyrde ut. Foton finns både från när vi flyttade och som vi tog igår Just in case. De hade liksom inte ens bemödat sig att lyfta på toaringen och tvätta där eller att slänga filtret från kaffebryggaren.... så ni hajjar vad fräscht det är här... GRRR Och killen sa: "va, jag tyckte jag städade jättebra" J-a ufo!!!

Den värsta skiten får jag ju likväl ta själv för att kunna bo här, men städfirman kommer iaf hit på måndag och tar skåp, ugn, väggar osv... Jag och F får väl hålla oss ute så mkt som möjligt i helgen..

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

Åh va kul att höra från dig så snabbt HANNAH! Skönt att allt gick så bra Ha det så bra och njut av lilla Y. KRAM

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

Åh äntligen THEZZ! GRATTIS till Lillebror! Hoppas att du återhämtar dig snart

HANNAH: Vad härligt att allt går så bra. Och vin.....*suck* det satt inte fel kan jag tänka mig *dregglar lite trots att klockan inte ens är 9*

JESSICA: Skönt att höra att Max Op gick bra och att Moa verkar må finfint!

Med oss är det bra, fast är grymt uttråkad. Så trist att vara ensam hela helgen. Men vi ska åka ner och hämta P imorgon och så stannar han tills på måndag och följer med på MKP:t. Sen kommer min mamma på måndag kväll och stannar några dagar i och med att jag ska vara försiktig med lyft. I övermorgon börjar jag jobba! Känns nästan overkligt, men det ska bli kul.

NO: En fråga bara, nu gjorde du ju FVP och inte MKP, men det är väl ungefär samma ingrepp. Tror du att man känner sig så ok att man kan gå tillbaks till jobbet efteråt?? (är ju kontorsråtta så det är ju inte fysiskt ansträngande). Har inte riktigt bestämt hur jag ska göra. Ska ju vara på sjukhuset 13:30. Å andra sidan kanske det är skönt med en kort första dag på jobbet så att man inte blir helt utarbetad

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

SNÖ: Irriterande när saker försvinner sådär. Helt rätt att skicka iväg maken på cykel för att handla

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

NO: Tack för svaret. Då går jag nog inte heller tillbaks till jobbet efteråt.

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

Men jag så ju inte att flera hade svarat. *förvirrad* Tack för era svar och lyckönskningar.

KICKAN: Jag tror vi får vänta ca 1 vecka på svar.

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

NO: Den andra analysen vad var den för? Ryggmärgsbråck och såna saker eller?

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

THEZZ: Härligt att höra från dig och att det slutade bra även om det var lite dramatiskt ett tag. Hoppas att du snart mår bättre också! KRAM och än en gång GRATTIS

MAGDA: Jag har för mig att det inte är någon fara om det är ben som sitter kvar, det är nog bara huvudet man ska vara noga med att få ut tror jag.

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy
    MagdaA skrev 2009-05-02 22:10:29 följande:
    hittade ett svar när jag googlade där det stod att det itne var nån fara om huvudet blir kvar, kroppen stöter ut det så småningom.
    Vad bra då. Fästingar är inget trevliga! Jag fick en på armen förra året.... *ryser*

Här nere finns det massor och dessutom bär de på TBE så det blir nog att vaccinera sig tror jag.
    ♥ Fanny ♥ 080130
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7