Thezzizen skrev 2009-06-04 20:39:20 följande:
hanna, tackhoney, nej man får inte tappa humöret så, fan jag förstör henne ju för all framtid, men jag vet inte vad jag ska göra för att hon ska sluta . jag blir helt förstörd av hennes provokationer, och nu kommer ja inte va mänska igen på två veckor
Ville bara säga att jag vet hur du känner dig. Fanny provocerar också ngt ruskigt ibland och speciellt nu när jag varit själv så länge med henne så har jag inget tålamod. Man känner sig som världens hemskaste mamma och jag är, precis som du skriver, rädd att förstöra henne för all framtid. Detta händer inte ofta (som tur är) men man vill ju inte tappa humöret alls
Och även om man vet att det nog händer alla någon gång då och då så känner man sig lika hemsk för det.
Jag har ju mått väldigt dåligt sista veckan för jag har helt enkelt varit för trött, det har varit för mycket och jag har gråtit mycket ibland inför Fanny och det har jag också ångest över. Hon ska ju inte behöva se sin mamma sån, men när allt känns som mest hopplöst så går det liksom inte att stoppa.
Är det förresten någon som vet hur länge de kan vara lösa i magen när de får tänder (kindtänder denna gång)... Tycker aldrig det tar slut. Trodde det var lite bättre så F har varit på dagis idag, men när jag hämtade henne berättade fröken att hon bajsat 3 ggr på 1,5 timmar... Har iallafall lyckats se ett oerhört svullet tandkött med en liten vit prick i så det stärker ju iaf tandteorin. Undrar bara om det är fler på g, har inte lyckats se detta. Vet inte hur jag ska orka en hel helg till ensam med en super gnällig F?