• Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!

Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!

• Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!
  • sofflan82

Jupp, kärleken var det. sambon är från k-stad och har ju bott uppe med mig i sthlm i 4 år innan han blev erbjuden jobb här nere och då var det väl dax att flytta.

¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
  • Sofiech78

Sofflan82: snokade lite på din sida...9/2?? hur gick det om man får fråga? Behöver inte svara om du inte vill! Själv har jag BIM 24/2 och håller tummarna som bara den

• sofflan82

Tyvärr kom mensen den 11 istället... men någon gång är det min tur också! Har bestämt mig för att inte hålla så stor koll på bim denna gång....

¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
  • Tant Groda

sofie: det är nog ¨så att alla "inflyttade" tycker att de "inbodda" är svåra att komma i kontakt med, har själv tyckt att kristianstadborna är ett trevligt men märkligt folk nåja jag trivs ju så jag borde med andra ord oxå vara rätt märklig.

Ja någon gång är det våran tur att gå med stora magar, vi får hålla tummarna för att det är vår tur snart...

• Solstrålen 82

Välkommen Sofiech78!

Känner ni av när ni har ägglossning, typ ont som vid mensvärk fast lite lindrigare? Har precis slutat med pillerna, håller tummarna att mensen kommer regelbundet (tyvärr mitt i semestern...) och sen är det bara att köra på :) Vad tror ni thailändarna säger om man tar en snabbis med sambon på flygplatstoaletten ? Flyger hem mitt i ägglossningen...

• Sofiech78

Solstrålen 82 skrev 2009-02-17 08:48:54 följande:

Välkommen Sofiech78! Känner ni av när ni har ägglossning, typ ont som vid mensvärk fast lite lindrigare? Har precis slutat med pillerna, håller tummarna att mensen kommer regelbundet (tyvärr mitt i semestern...) och sen är det bara att köra på :) Vad tror ni thailändarna säger om man tar en snabbis med sambon på flygplatstoaletten ? Flyger hem mitt i ägglossningen...
    Tack!
    Jag känner av min ÄL som in i bombens...faktiskt rätt bra...så han man koll!
    Bara att köra på...på hemresan alltså...vad gör man inte för att befolka världen då är alla medel tillåtna...nåja kanske inte alla, men helt klart flygplanstoaletten.
  • Sofiech78

Edvina82 skrev 2009-02-16 23:24:57 följande:

sofie: det är nog ¨så att alla "inflyttade" tycker att de "inbodda" är svåra att komma i kontakt med, har själv tyckt att kristianstadborna är ett trevligt men märkligt folk nåja jag trivs ju så jag borde med andra ord oxå vara rätt märklig.Ja någon gång är det våran tur att gå med stora magar, vi får hålla tummarna för att det är vår tur snart...
    Ja så är det säkert...när det gäller båda sakerna
  • Solstrålen 82

Haha det låter bra :) Nä precis, man får ju passa på när det är dags... Ja det är kanon så vis så man vet :)

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!