Vänner i kristianstadområdet!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Så är det verkligen edvina... Min sambo tycker att det är helt fel marknadsföring med kondomer... "De säger ju att det i snitt tar 7 månader att bli gravid, så länge varar ju inte ens alla förhållanden..." Så varför ska man då ha kondom? hehehe.. Nä man blir iskrämd från unga år att skydda sig annars blir man gravid.. Men såå fel de har.....
sofflan: ja ganska lustigt att man lär sig att man ska skydda sig för barn men inte för sjukdomar!
Precis! Det är väl sjukdomarna som man behöver varna mest för då många tjejer äter p-piller och då tycker att de "klarar" sig...
Men sen ibland räcker det att titta på en tjej så blir hon gravid direkt. :) Va orättvist det är ibland...
Det var nog de som missade lektionen i att skydda sig :)
Se bara på unga mödrar på tv... Nåja det är väl att bita ihop och träna ofta :)
sofflan: precis! tänk vad lustigt att det är så ändå, det om något är viktigt att veta. Att känna sin kropp och vad som hunder hur och varför!
solstålen: Unga mödrar vad är det för något, har sett att många här på fl tittar på det. är det där danska programet??
Ja det är det. Det är ett program som går på tv 5 tror jag. Handlar om unga mammor och deras liv i danmark. Ganska intressant och se ibland.
solstrålen: okej, då vet jag vad det är för program.
usch usch usch idag ska jag jobba och sen hela helgen! vill inte alls.
Edvina82 skrev 2009-02-18 21:38:11 följande:
sofie: vad gör din sambo eftersom han är borta så mycket!
Vi tänkte börja "försöka" igen lite lugnt, ta det lite som det kommer, dock blev min mens helt hysterisk bara vi pratade om det och blev hel knas igen...suck suck suck...vi får se hur det går