• Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!

Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!

• Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!
  • Maniok

Edvina82: oki, är inte där inne så väldans ofta (oftare här på fl). Men jag ska logga in o acceptera. =)

• Maniok

Edvina: Nu har jag lagt till honom oxå. Har inte du ngn facebook?

• Maniok

Edvina: HAr du med en ledig dag idag?

• sofflan82

Halloj allihop! Ser att ni haft en trevlig helg!?

Maniok: vad tråkigt med mensen, men du ska se att det kommer när det är dax för det! De väntar ju bara så att det ska bli rätt ägg och spermie så ni får ett underbart syskon!

Själv har jag vart i sthlm i helgen och träffat kompisar och vart på konsert! Haft en underbar helg! Min bästa vän är ju som sagt gravid och det blev mycket bebis prat och så. Var och köpte ett presentkort på babyland till henne och jag och min syster gick och provkörde barnvagnar och drömde oss bort....

¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
  • Sofiech78

sofflan82 skrev 2009-02-23 19:42:14 följande:

Halloj allihop! Ser att ni haft en trevlig helg!? Maniok: vad tråkigt med mensen, men du ska se att det kommer när det är dax för det! De väntar ju bara så att det ska bli rätt ägg och spermie så ni får ett underbart syskon! Själv har jag vart i sthlm i helgen och träffat kompisar och vart på konsert! Haft en underbar helg! Min bästa vän är ju som sagt gravid och det blev mycket bebis prat och så. Var och köpte ett presentkort på babyland till henne och jag och min syster gick och provkörde barnvagnar och drömde oss bort....
    Vad härligt att få provköra vagnar...varje gång jag går förbi en bebisaffär så får jag så långa ögon och bara ler.
    bebisaffär...heter det så...låter ju lite skumt, låter ju som om man kan gå dit in och köpa sin bebis...
  • sofflan82

Tänk om det vore så enkelt att få barn, bara att gå och köpa... Det är superbra att ha en gravi kompis så att man kan kolla sånt till henne.. Sambon var också med, han har nog skavsår i öronen efter allt bebisprat i helgen.

¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
  • Maniok

Sofflan82: Låter som du haft en trevlig helg. =) Alltid kul att drömma sig bort. Du har rätt...rätt tillfälle kommer när det vill sig. Så det e bara att vänta o se, kanske ett vårbarn iaf. =)

Själv försöker jag sluta röka, så sambon har fått stå ut med mitt humör i helgen. Jag somnade igår och var sur på han för att han tvunget ska snusa när han lägger sig i sängen. Drömde sedan att han lämnade mig. När jag vaknade kändes det tomt. Sambon hade åkt till jobbet och jag pussade honom inte ens godnatt eller sa hejdå. Har haft lite smått ångest idag, men det känns bra nu när jag pratat med honom på telefon. Nu bara längtar jag efter honom...

Sofiech78: Hej på dig! Har glömt att säga välkommen hit till dig! Roligt med fler. =)

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!