• Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!

Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!

• Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!
  • Tant Groda

solstrålen: de säger nog inte så mycket, men du hamnar ju i tiotusenmetsresklubben

sofiech: haha ja så är det nog!

Då var vi en del som försöker bli mammor oxå i denna tråden, trevligt! Hoppas att alla ska lyckas.!

• Solstrålen 82

Edvina. ja värre kan man ju tänka sig, tänk om bebisen blir till då, något att berätta för barnbarnen :) Nä det vågar jag mig nog inte på, hade det varit nattflyg så Får nog bli en toalett på flygplatsen istället...

Det gör vi säkert! Sen blir det babyboom i stan när vi är ute på våra mammafikor :)

• Tant Groda

solstrålen! Det hade det varit!
    Ja vi får hoppas på att vi får ha en babyboom på stan sen, hade varit lite kul.

• sofflan82

Oavsett får vi ju fika på stan någon gång! Men det vore verkligen inte fel om vi blir fler som är föräldralediga samtidigt... ;) Så man man inte tappar allt sällskapsliv.. hehehe

Nu ska jag ut och rida, vi "hörs" senare!

¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
  • Sofiech78

Måste fråga, har någon av er träffats IRL? Tänk om ni träffas en gång på fika på stan och så visar det sig att det är tjejen du alltid hälsar på, på bussen eller grannen till dina föräldrar eller något liknande...lite roligt är det faktiskt...eller?!

• Mikah

Nej jag har inte träffat någon vad jag vet. Välkommen hit Sofiech78.

• Tant Groda

Tror inte heller att jag träffat någon vad jag vet!

Tycker vi får ha en trådträff, vi pratade lite om det innan ju.
    hade varit kul om alla kunde vara med, kanske lite svårt men man kan ju försöka

• Sofiech78

Mikah skrev 2009-02-17 17:44:37 följande:

Nej jag har inte träffat någon vad jag vet. Välkommen hit Sofiech78.
    Tack så mycket! En mycket trevlig grupp den här! Har försökt skriva i andra men blir liksom ignorerad om man inte har varit med från början...men här har jag blivit så välkomnad så!
  • Tant Groda

sofie: jag har oxå försökt innan men då har man varit försent ute, men nu har jag ju denna tråden!

Ah imorgon är jag ledig och sen på torsdag oxå och då ska jag på stressreducerande massage (på capelli) någon som varit på det, låte iaf toppen skönt.

Hihi fick beröm på jobbet idag, bra nu när man snart ska ha medarbetarsamtal. Fast jag undrar om chefen tyckte likadan då det som vanligt kostar pengar!

• sofflan82

Tror inte heller att jag träffat någon av er irl... Men som sagt det måste vi ju försöka ordna! Alla är ju så trevliga och lättsamma! :)

Åhh, massage! Vad skönt! Jag går hos en förälder på jobbet varannan vecka, det hjälper så mycket!

Jag lyckades ju få beröm av chefen på senaste mötet! Jag är ju inte en sån som sitter tyst på möten och efteråt kom chefen fram och klappade mig på axeln och sa att det jag sagt var bra! :) Jag frågade direkt om jag kunde få löneökning... ;) Några kronor lovade hon iaf...

Vi var ute i nästan 2 timmar och red idag! var superhärligt, men det började bli kallt när solen började gå ner..

¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!