• Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!

Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!

• Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!
  • sofflan82

Åhå så bra det gått idag! Imse tyckte att det var riktigt roligt att dra snowracer! Trodde verkligen att vi skulle få lirka länge med den fegisen, men han var kolungn och skötte sig exemplariskt! Min fining!

Ikväll blir det bio med sambon, tyvärr är ju utbudet inte så stort här i stan.... Två filmer som går på kvällen... en börjar 19.30 och en börjar 21.00... Så det får nog bli Australia vid 19.30.

¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
  • Solstrålen 82

Ha en trevlig alla hjärtans dag!

Ikväll blir det thairestaurang med sambon, ska bli gott. Sofflan, vi funderade med på bio men hittade ingen som vi gillade direkt så det får nog bli hemmakväll och en video :)

• Tant Groda

Denna stan är ett urkast filmutbud!
    Vi ska ha en mysig hemma kväll jag ocj sambon, ska bli så skönt, ska snart börja den med ett varmt bad.

• sofflan82

Bio my ass! Fanns inte en biljett till filmen och de andra två man hade kunnat tvingat sig att se hade bara platser en och en.... Så nu blir det bowling istället!

Ha en underbar kväll ni andra! KRAM

• Mikah

Vi ska spela bowling på måndag med barnen jag och en kompis. Det är uppskattat här. Båda barnens barnkalas förra året var på Åhus bowlinghall.

• sofflan82

Det är roligt att bowla! Jag gjorde nästan 100 poäng första serien (väldigt bra för att vara jag!) När man gör den sista delen i en serie kan man ju få göra tre gånger om man lyckas med strike eller spärr, vilket jag aldrig gjort tidigare, men igår gjorde jag en strike på första oh fick sedan en spärr på andra! yeay!

Idag blir det tur med sambon hästen och snowracern igen! Ska ta med oss lute kaffe och ge oss ut på skogsvägarna här omkring.

• sofflan82

Hur har ni det idag? Har vart tyst nu.. ('lang_emotions_wink')

• Tant Groda

Jag är på jobbet i några minuter till!
    Har varit en hemsk dag eller man har hunnit med och ätit har man kunnat men det har rullat på rätt rejält, och så är det så rörigt.
    hur har du haft det soffaln?

• Sofiech78

Hej!

Får jag vara med? Jag kommer från Kristianstad, flyttade tyvärr därifrån för...snart fyra år sedan... men saknar stan och är hemma så ofta jag kan! Har mamma, pappa, brossan och resten av släkten kvar där.

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!