Vänner i kristianstadområdet!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Precis men det gäller att hitta några först :) Jag har blivit hemskt petig så min svärmor har fått vara med och bestämma gardiner för jag kan inte bestämma mig :)
Vilken tur att jag inte har några gardiner, det verkar vara svårt att bestämma sig ju.. Nöjer mig med våra "öppna" fönsterdörrar som bara har persienner i svart i sig. Men just jag har aldrig varit en gardin människa.
Vi skippade med gardiner i vårt vardagsrum när vi renoverat. Men det såg så tomt ut så det fick bli ändå. Men i sovrummet har vi inga och det är jag nöjd med :)
Hej allihopa! Jag kopplade till den bäbara till intenettet så jag kan skriva lite till er. Även om den e trööög att skriva på.
Ni verkar haft det bra i helgen. Själv har jag jobbat.
Hoppas nu att vi hinner fixa bilen till tisdag. Jag ska jobba då men är utöver den normala bemanningen så jag har sökt om semester. Hoppas att jag får det. Annars blir det buss till stan med sonen och sen buss ut till sjukhuset. (har sonen på ett dygnetruntdagis där). Sen ner i källaren för att byta om. Så jag lär komma försent. Sedan samma procedur hem. Känns galet jobbigt.
Mikah: Vi ska till Lofsdalen. Ja, det e skönt att köra på natten. Inte så mkt trafik och så e man framme tidigt.
Maniok. låter lite bökigt att ta sig dit :( Håller tummarna att bilen hinner bli lagad.
Här är det jobb idag som gäller fast bara 3 timmar kvar och jobba så det känns bra :) Lite smått förbannad på min chef så det ska bli SÅ skönt att sticka hem sen och varva ner tills i morgon... Kanske dyka ner i en bra bok eller fortsätta städa källaren, hmmm undra vad jag känner mest för :)
solstrålen: jag hade ju känt för att läsa en bok
jag ska jobba idag och imorgon har jag semester, så det känns rätt skönt!
Det känner jag med för men risken är att jag får ta lite i källaren och sen tvätten. Behövs göras men kanske inte hela eftermiddagen :)
Va härligt! Inte fel med lite ledighet!
ja det ska det bli, men dagen är dockad till sjukhusbesök. men det blir nog bra ändå
man har alltid en massa att göra tycker jag
ja det är sällan man bara har tid att sitta och slappa.
Men det är till att stå ut i 2 veckor till sen ska jag ha 3 veckors ledigt :)
Solstrålen: Låter härligt med 3 veckors ledigt. Vad ska du hitta på då? Själv ringde jag till jobbet nyss och fick min semester beviljad imorgon. JIPPI!!! slipper jag klödda med allt.
Har tagit tag i dammsugaren idag. Det var behövligt. Snart ska jag ut i trädgården och röjja lite. Det e ju strålande solsken ute.