• Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!

Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!

• Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!
  • solfrost

Haha, ja alltid kan man lura någon:)
    Ska snart iväg och ha prov...får akta mig så jag håller mig på vägen.
    Här blir det tydligen bara blask,,,annat med riktig snö;)

Mikah skrev 2009-02-05 07:57:25 följande:
    Jag har aldrig provat Mary kay. Köpte du nåt.Fjälltoppen, man blir inte piggare tyvärr men på vintern så kan man ju göra att man ser piggare ut.
  • sofflan82

Nej, jag köpte ingen denna gången, men funderar på att köpa en foundation, den verkar riktigt bra faktiskt!

Jag är sååå trött! Fattar inte riktigt... Orkade verkligen inte åka och handla så det blev hamburgare på Max... suck...

¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
  • Solstrålen 82

Idag har varit en lång dag, lillkillen har fått influensa :( Inte alls kul och se på när de är helt svaga och har ont.
    Vad ska ni töser hitta på i helgen då?
    I morgon ska jag hänga med grannarna på ett ljusparty, får väl se hur det blir :) Gillar visserligen ljus men tror inte jag vill köpa där, säkert inte billiga...
    Någon som varit på ljusparty?

• Tant Groda

solstrålen82: Är det på partylite du ska på, jag är helt dödsförälskad i de ljusen!!!!!!

• Mikah

Solstrålen. Jag var på mitt första Partylite i höstas och jag är galen i ljus men dessa var askyvärda och svindyra.

Ja Edvina om man ser dem i nåns hem lite naturligt och inte med så mkt dofter på en gång så kankse man ändrar sig. Jag är ganska öppen av mig

• Tant Groda

Mikah: jag vet att en som säljer i kristianstad området, brukar tända en massa olika på samma gång och det blir inte alls bra, men om man göra som man ska dvs bara ha en doft per rum som jag lärde mej av en annan försäljare så är det helt underbara, dock är de SVINDYRA!

• Tant Groda

SUCK hittade vår svarta katt helt grå nyss, han hade hittat en lite sågspånshög och rullat sig i, bortstade av han men TRE sek senare såg han likadan ut igen. Han är överlycklig för att vi renoverar..Halva golvet är lagt och det blev mycket bättre än förväntat

• Solstrålen 82

Edvina, ingen aning vad det är för party, blev tillfrågad i sista minuten :) Men jag älskar ljus så det ska bli kul men som du sa, de är säkert svindyra... Man får väl njuta av att titta istället :)

• solfrost

Katter är för roliga...Våran envisas med att ta med sig dotterns pingisbollar ner i badkaret och jaga bollen där:D
    Jag fattar inte riktigt hur han får upp den där?! Han borde inte kunna få upp den där tycker jag:)

Edvina82 skrev 2009-02-06 10:26:57 följande:
    SUCK hittade vår svarta katt helt grå nyss, han hade hittat en lite sågspånshög och rullat sig i, bortstade av han men TRE sek senare såg han likadan ut igen. Han är överlycklig för att vi renoverar..Halva golvet är lagt och det blev mycket bättre än förväntat
  • sofflan82

Katter är verkligen underbara! Vår är lite knäpp så hon älskar bara mig och sambon, vi kan och får göra vad som helst med henne. men så fort svärfar kommer in i huset ändras hela katten och vill helst slå honom med tassen eller bita honom... Likadand med de flesta nya som vill hälsa och klappa på henne... Men hon är vår lilla bebis! Har haft hene sedan hon var ca 8 veckor (hittade under en bil i ett industriområde) och hon har alltid gjport som vi. Hon är en katt som sover när vi sover och är vaken när vi är det, väldigt bekvämt! {#lang_emotions_laughing}

¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!