Vänner i kristianstadområdet!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Hej!
Här är jag :)
Haft mycket för mig så jag har inte varit så aktiv.
Hur är det med er idag?
Solstråle. Ja så är det ju ibland. Här är det bra. Känner mig lite rastlös bara.
Hej!
Mikah: Kul att eran resa var bra trots förkyldning:( Stackars tös. Vi var i fjällen över nyår, det är ju gudomligt med all snö:)
Imorgon ska våran vardag börja igen efter 2 veckors sjukdom...hoppas att jag kan ta igen allt jag missat i skolan.
Hur har ni det ikväll?
Här är det bra. Sitter och njuter av ett program av law & order, mitt favoritprogram :) Vilken tur jag har att det går varje dag!
Har precis kommit hem från en makeupkväll för Mary Kay hos en kollega. Sitter och kollar på Arga snickaren med en skål nudelsoppa...
Hej på er! Jag är så fruktansvärt trött ALLTID. Men just nu, bedrövligt trött. Har precis fått lillkotten i säng så det blir väl en snabbdusch och sedan sängen. riktigt längtar efter den just nu.
å ja den är bra,,,jag missar alltid den:(
Solstrålen 82 skrev 2009-02-04 20:24:20 följande:
Gud vad trevligt det lät,,,inte för att jag brukar sminka mig, men ibland funderar jag på att börja:)
Inbillar mig att man blir piggare då?
Man ser piggare ut med lite mascara och rouge (stavas???) iaf. Det var en trevlig kväll och vi pratade och fikade också. De har bra produkter, men det är så sablarns dyrt! yckte att clinique hade dyra produkter, men inte i jämförelse..
Snart iväg till jobbet och jag är sååå trött... Vill inte åka här ifrån.. Men men, det blir roligt när jag väl är på jobbet!
Jag har aldrig provat Mary kay. Köpte du nåt.
Fjälltoppen, man blir inte piggare tyvärr men på vintern så kan man ju göra att man ser piggare ut.