Vänner i kristianstadområdet!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Jag och sambon ska till Thailand :) Så det blir till att slappa och njuta bara i 3 veckor innan allvaret drar igång igen :)
Usch ja det behöver nog jag med, kanske kan skjuta upp det till i morgon... Härligt, skönt när man får saker gjorda även om det inte är så kul att ta tag i det...
Gud vad vildvuxet allt är i våran trädgård. Det får mig att vilja flytta. Men jag har gått lös med häcksaxen. De som bodde innan oss har inte varit så bra på att hålla ordning på träd och buskar. Kan man önska sig en stor grävmaskin och mosa allt i en handvändning?
Solstrålen: Åhh, vad skönt det låter...vart i Thailand ska ni åka?
Haha det känner jag igen. Det var likadant här fast vi slet hela sommaren och det lönade sig. Vi drog upp de flesta buskarna och träd så vi slipper dem och så kan lillkillen spela fotboll på gräsmattan utan att springa in i ett träd. Tyvärr har vi ett kvar men det ryker väl till våren :)
Vi landar i Bangkok och sen vidare till Phuket några dagar och sen blir det väl några öar runt omkring typ Phi Phi öarna och Koh Lanta. Har aldrig varit där innan så det ska bli jättekul!
Vart har alla tagit vägen? :)
Godmorgon!
är nästan innesnöad...hur har nu det?
Hej!
Nästan innesnöad jag med men lyckades efter en massa kämpande få ut bilen och komma till jobbet. får se hur länge man stannar, vill ju gärna komma hem igen :)
Allt bra idag? Förutom innesnöad :)
Jodå det är bra, ska snart göra vid mej och åka till jobb.
Hörde att inne i stan var det inte så mycket snö. Sambon ringde nyss och sa det
Nä de plogar hela tiden så det är bra men där kommer nytt. Värre att ta sig ut till byn..
Han sa att vi hade mer en dubbelt så mycet snö här hemma. fast det är inte så konstigt, vi bor lite närmare åsen.
men det blir nog bra detta.
Nä då är det klart inte mycket här :) Jag som tycker här är mycket, då vill jag inte veta hur ni har det :)