Vänner i kristianstadområdet!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Edvina. Det ska vara kallare också. Det är lite oroande
Nu var det ett tagsen jag var där men jag tror inte jag upplevde kylan som värre uatn bara att backarna var lite längre och att det blev lite mera åk för pengarna (mamma och pappas pengar)
var i zell am se ett år och det var något helt annat massa snö varmare och långa långa åka 30 min åktid max 3 i kö
Jag har åkte sen jag var 7 år tills jag var 18 men blev aldrig någon bra skidåkare och istort har jag aldrig varit på samma ställe två gånger utom i åre och vemdalen
Tycker att Åre var fint. Däremot var det väldigt isiga backar när jag var där och den stora liften var stängd de flesta dagar. Åkte upp till toppen en dag och då vart det åkning i pudersnö! Då var det bra!
Jag har ju än så länge bara åkt i Sälen så det ska bli roligt att prova något annat.
Nu måste jag jobba lite och sedan blir det Bygglov.
mikah: nu är det ju en del årsen jag var där, men jag gissar på att jag skulle åkt dit med mina barn (om jag hade några) fast kanske inte när de är små, men dina barn är väl i tidiga skolåldern om jag inte minns fel så jag tror att det är en ok ålder.
Ahhh äntligen hemma från jobbet!
Idag har jag verkligen gjort mej förtjänt av lönen
Fattas vi folk? Var är solstråle tex?
Ja vi fattas nog lite folk här. Så saknar ni någon så säg bara till dem, så är de hjärtligt välkomna.
Men sålstråle har varit här i denna tråden, vet inte var hon gömmer sig för tillfället dock