• Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!

Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!

• Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!
  • Tant Groda

Solstråle: jag har köpt lite ljus därifrån och de är faktiskt nästan värda sina pengar när man har dem hemma och en doft i vart rum.

Fjälltoppen/sofflan82: Vår katt är oxå vår lilla bebis. Dock älskar han att väcka oss om nätterna eller väldigt tidigt och han tar en jäkla plats i sängen, och han blir skitsur när vi lämnar honom ensam. Han är som de flesta skulle säga som en bebis. Katter kan tydligen allt vår kan låsa upp dörrar

• Solstrålen 82

Nu har jag varit på partyt, köpte faktiskt body lotion och duschkräm, luktade hur gott som helst. Ljus har jag egentligen gott om redan så därför passade jag på, inte fel att lukta gott själv med :)

• sofflan82

Vad trevligt! Klart att man jälv ska lukta gott också!

¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
  • Maniok

Hej allihopa, hoppas allt är bra med er! jag har lockat hem ett virus på min dator därav min frånvaro. Så jag dyker väl upp när det e fixat. (är hos svärföräldrarna nu) Sedan har bilen gått i sönder ikväll, generatorn pajade när jag körde...det känns som att fredagen den 13 redan har drabbat mig :( Hoppas vi hinner laga bilen nu i helgen så man kommer till jobbet och så vi kan åka i väg på vår skidsemester. Åker ju på fredag 13/2...fast på natten...så då kan man väl säga den 14/2 (låter lite trevligare). Ha det så bra så länge. kramar

• sofflan82

Vilken otur du har haft Maniok! Hoppas verkligen att ni löser allt innan er skidsemester!

• Tant Groda

Solstrålen: var det partlite? (vad jag tjatar)
    Maniok: OTUR hoppas allt vänder, snart. var ska ni åka skider?

• sofflan82

God morgon på er alla! Hur är det med er idag? Vad ska ni göra i helgen? osv... {#lang_emotions_wink}

Själv ska jag snart ut och rida en sväng och sedan är resten av helgen oplanerad, blir väl lite ridning imorgon också. Sambon har åkt till Önneträ för att få offert på husbygget och igår var han på lantmäteriet och bygglovsavdelningen, så allt ser ljusare ut! Det är bara den där byggfelsförsäkringen som vi hoppas slippa! Slapp den förra gången vi byggde (var då ny lag) och det vore ju skumt om vi bara byggfelsförsäkrade halva huset.. ? Om inte annat gäller den ju inte oss då vi bygger själva... Så minst 15000:- för en försäkring som inte hjälper oss ett dugg känns saftigt...

• Solstrålen 82

Edvina, ja det var partylite. Aldrig hört talas om dem tidigare men de hade mycket fina saker, men svindyra...

Idag ska vi inte göra så mycket, ska ut till Eko och köpa salttabletter annars blir det nog till att ta det lugnt. Lillkillen håller på att bli bättre, ingen feber längre men snorig och hostig så det får bli en lugn hemmakväll. Laga lite god mat och mysa. I morgon blir det väl ungefär lika :)

• Tant Groda

Solstrålen82: har de krämer nu oxå, de har det mesta nuförtiden

Sofflan82: nä en försäkring som inte hjälper en känns ju lite dum, hoppas ni slipper den!

Iad har vi varit på hocky, sambons brorsbarn spelade första gången idag, han hade redan frågat sin pappa vad han skulle göra med alla miljonerna som han skulle få när han blev proffs, dock verkade han inte tycka att det var helt kul, men vi får se om det blir någon hocky spelare av honom. Imorgon ska vi på gympa, sambons broders andra barn. Den killen är som en gummig i hela kroppen så det ska bli kul att se

• Solstrålen 82

Edvina. ja det var visst en ny grej de börjat med. Hade även en wellness serie. Jag köpte krämerna i en ny doft, havsbris. Den var helt underbar när man luktade på ljusen så nu kan man själv lukta likadant som doften i huset :)

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!