Vänner i kristianstadområdet!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Efter en hel dag med pulkaåkning coh snöbollskrig (alla mot mig...) på jobbet så kom jag hem och fick åka lite mer pulka med grannens dotter! Det är såå roligt med snö! Vi försökte att "ploga" upp en bana i hästarnas hage, men de ville hela tiden gå, skrapa och rulla i vår backe! hmmm.... Men hästarna hade roligt iaf!
Låter som att du haft det skoj sofflan.
Själv har jag packat hela eftermiddagen, det blir en del även om man snålar med packningen. Hoppas vi får in allt i bilen.
Nu syns jag inte här förens möjligtvis på söndag v.8
Ha det så bra med er! kramar
Ha det så bra Maniok! Kör försiktigt!
Maniok! Ha en underbar semester!
Sofflan: visst är det underbart med snö.
Vad härligt med hästar. Min syster hade hästar när jag var liten. vi brukade ta pulkorna bakom hästarna och låta dem köra runt oss. Det var jättekul!!!
Sambon hade försökt ha snöbollskrig med katten men han blev jättesur (konstigt va?)
trevlig alla hjärtansdag!!!!
Katter är väl inte så välkända för att älska snöbollskrig.. hehehe Vår är ute massor nu när det är snö, visserligen i korta stunder... Min häst var mest rädd för pulkan när vi kom med den, tror att det hade varit ett riktigt äventyr att sätta den bakom honom.. hehe men jag ska nog prova idag.
hej hej. Hur är det?
Sitter och hoppas på att Vångabacken ska öppna i veckan....
sofflan: se till att du har långa band så att hästen inte kan sparaka dej i ansiktet, var en sån olycka för något årsen och då var det ramaskri att man gjorde så. Tro vi hade vagntyglarna på hästarna... men kul är det. Våra hästar älskade det! Fast man var ju lite blåslagen efter.
Haha nä katter är inte så välkända för snöbollskrig, vår katt är så kaxig så det är kul att reat honom lite
Vi kommer använda oss av 16 meters töm, så tror att han får hoppa låångt bakåt för att kunna sparka oss i ansiktet.. :) Hoppas att min lilla fegis tycker att det är roligt efter ett tag iaf! Min första häst hon kunde dra på rejält för att det var så roligt när hon fick dra!
Mikah: här är det bara bra, hur är det själv?
sofflan: Är inte så bra med allt vad det heter till hästar, gillar att rida men resten är inte riktigt min grej. Men det är verkligen vackra djur. bra att ni har långa tömmar, man ska vara rädd om sig...håller tummarna för att hon tycker det är kul