Vänner i kristianstadområdet!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Edvina82 skrev 2009-02-20 15:44:34 följande:
Det är det jag kanske borde göra, äta lite vitaminer för att mensen ska vara lite normal.
Denna gången kom den tidigare och är en varannandag mens, det kommer lite och har noll mnesvärk. Det är så man vill gråta.
Ska skicka sambon att köpa vitaminer nu!!!
Hej allihopa!
Helt slut nu efter all packning och städning men tänkte bara sticka inom här och säga hej då så länge! I morgon sticker vi ju till Thailand men jag kikar kanske in här och då och skriver någon rad :) Tillbaka om 3 veckor. Ha det så bra så hörs vi sen :)
Kram på er!!
Solstrålen! Ha en riktigt underbar semetser!
Hej, nu är jag tillbaka efter en underbar vecka i Lofsdalen. Hur har ni det?
Fick min mens igår, på utsatt dag....såååå triiist!!! Min gosse vill ju ha ett syskon nu juh.
Hej maniok! hoppas att ni hade en trevlig resa! trist att mensen kom.
Hej Maniok Välkommen hem igen. Hur hade ni det?
Hej Allihop!
Vi har haft det jättebra på resan. Rena sagolandet med all snö. Det enda som var jobbigt var att det var -11 till -16 och snöigt de flesta dagarna. Lite kallt i backarna. Isiga backar med snödrivor är inte lätta att ta sig ner för med skidorna. Men skoj hade vi iaf!
Hur har ni haft det här hemma då? Har jag missat ngt spännande?
Edvina82 skrev 2009-02-20 23:29:29 följande:
sofie: Låter bra iaf
värt ett försök, det kanske är tankens kraft. Om jag tror att de kommer att fungera på mej så gör dem det!!!
Maniok: Min sambo la (försöker) till dej på facebook