• Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!

Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!

• Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!
  • Sofiech78

Maniok skrev 2009-02-23 20:43:07 följande:

Sofflan82: Låter som du haft en trevlig helg. =) Alltid kul att drömma sig bort. Du har rätt...rätt tillfälle kommer när det vill sig. Så det e bara att vänta o se, kanske ett vårbarn iaf. =)Själv försöker jag sluta röka, så sambon har fått stå ut med mitt humör i helgen. Jag somnade igår och var sur på han för att han tvunget ska snusa när han lägger sig i sängen. Drömde sedan att han lämnade mig. När jag vaknade kändes det tomt. Sambon hade åkt till jobbet och jag pussade honom inte ens godnatt eller sa hejdå. Har haft lite smått ångest idag, men det känns bra nu när jag pratat med honom på telefon. Nu bara längtar jag efter honom...Sofiech78: Hej på dig! Har glömt att säga välkommen hit till dig! Roligt med fler. =)
    TACK! Det är ett härligt gäng det här! Jag känner mig verkligen välkommen
  • Tant Groda

Mainok: japp jag har haft en ledig dag, var riktigt härligt!
    längtar oxå tills man får gå och handla massa bebissaker, bara längtar....fast syskonbarnen får massa nu istället
    Pappa sa alltid att jag var köpt på lågpris i hörby med röd lapp, mina syskon var köpta på ICA ang sofies prat om att bebisaffär lät som man kunde köpa sig en bebis

• Tant Groda

Började dricka alovera jucie igår, och märkligt nog känner jag mej redan mycket piggare. Kanske bara är hjärnan som inbillar sig

• Maniok

Edvina:
    Skönt att du känner dig piggare. Själv började jag äta Rosenrot i lördags, men vet inte om jag känner mig mkt piggare.

Har upptagit min hemmaträning idag, känns skönt efteråt men under tiden som ett helvete. Hunden har larvat sig och gnällt på mig när jag tränat, så att jag nästan höll på att få ett sammanbrott. Skulle verkligen vilja komma iväg på ett gym och få lite "egentid". Snart ska jag ta en promenad med hundrackarn och laga lite mat. Sen blir det dagis för gossen och jobbet för mig.

Sofiech78 skrev 2009-02-23 20:48:53 följande:
    Maniok skrev 2009-02-23 20:43:07 följande:
    TACK! Det är ett härligt gäng det här! Jag känner mig verkligen välkommen
    Ja, jag tror allt att vi är ett bra gäng här! =)
  • Tant Groda

maniok: vad är det för hemmaträning du kör?
    Jag skulle oxå vilja komma igång med träning, hade varit skönt. Sambon är ett träningsfreak.
    jag har provat rosenrot innan men blev nästan tröttare utav den, men vi får sen hur det går med aloveran, den ska ju få magen i balans och mår magen bra jadå mår kroppen bra

• Maniok

Edvina:
    Jag har en vääääldigt knarrig o ostabil crosstrainer som jag värmer upp på i ca 10 min. Sedan plockar jag fram min liggmatta och kör lite olika övningar situps, rygglyft, armhävningar mm. Så inget avancerat direkt. Hade velat köpa en ny o ordentlig crosstrainer, men det får jag nog inte för sambon. :p

• Maniok

Edvina: var köper du föresten den där aloverajuicen? Är den god?

• Maniok

• Mikah

Maniok skrev 2009-02-24 10:39:43 följande:

Åhh Fy är det den från Fd Volare ( kommer inte på vad det företaget heter numera) Shit vad äcklig den är i så fall. Jga ahde också en sån flaska hemma ett tag. Men den är nog bra fast jag märkte ingen skillnad men har hört andra som gör.
  • Mikah

Sofflan får man ha kamera med sig på deras konserter. Systemkamera tom kanske???

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!