hej tjejerna
kom precis hem från en "avlösning" på jobbet. himla glassigt att sitta hemma hos någon i en soffa och dricka kaffe och läsa tidningen och bara "vakta" en person som sover så den inte springer iväg. fått superenergi av att gå till jobbet idag iaf, sådan energi så jag banne mig tänker börja städa här sen innan tröttheten kommer smygandes igen.
Vi kommer ha 11½månad mellan barnen ungefär. Elias föddes 27okt 08 och bebisen i magen är beräknad till 5okt 09. det som jag störde mig mest på med de sk vännerna vi var hos är att det påstods skada den emotionella och psykiska utvecklingen hos barnen om de kom för tätt, de kommer inte hinna känna sig lika älskade och kommer alltid behöva slåss om uppmärksamhet. meen tänker jag då, slåss inte alla barn om mammas uppmärksamhet? och det är väl självklart att man ger båda barnen lika mycket kärlek. när jag lade fram dessa argument(jag fick verkligen taggarna utåt) så fick jag bara till svar att det fanns forskningsrapporter om det.
de nämnde över huvudtaget inte att det skulle vara jobbigt för min kropp att vara gravid så tätt.nej folk frågar faktiskt inte ens denna gången hur magen mår, så taskigt mot den lill* som bor däri känner jag, är precis som att folk tycker att de redan varit snälla och frågat när vi väntade Elias. Men skönt är iaf att jag mår kanon förrutom de foglossningar som vi många har problem med. doktorerna sa till mig att skaffade vi barn tätt så skulle jag troligtvis få en mycket lättare graviditet med 2an. funderar på om jag skall be dessa läkare som sa så att skriva en forskningsrapport också som jag kan visa upp till mina vänner hahaha. nej nu skall jag sluta att vara så mycket på krigsstigen
jazza: kan det vara så att det är ett radhus kring 1.5 miljoner? i så fall har min man redan varit där och snokat hihi. eller är det radhusen kring 500 000kr men med en saftig hyra kring 7 000kr?vi skulle stormtrivas i alingsås känner vi men har inte hittat det där wow:et än. men håll tummarna för oss.