• miaelund

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

Halloj! Jag plussade (igen, tredje testet) i morse o har BF 4 okt. Har en liten flicka på snart 17 mån sen innan o skulle gärna prata mer m andra i samma läge

Själv tycker jag att det är underbart, häftigt pirrigt o läskigt, men overkligt. Menar, HUR ska jag hinna med båda två? Lilla Saga sover i vårt rum, ofta nära mig i vår säng, det kommer ju bli svårt m en ny bebis som ligger vid bröstet hela natten tex... Sånna funderingar har jag MASSOR.....
    Fått tid t MVC iaf på måndag så då kanske det kommer kännas lite lättare att smälta allt.

Kram!

Maria, förlovad m Niklas, mamma t Saga f. 6/9-07
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-24 12:00
    Länk t vår BF.lista

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m42570510.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-30 11:23
    Del 2 av vår tråd

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m43533714.html
  • Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?
  • zasata

måste ha pengarna! Tyvärr, och varit borta så himmla mycket. Bara jobbat här i 2 månader och typ vart borta 15dar totalt, några wab och många för jag mår så illa.. Vågar knappt gå hem igen.. ÄR ju bara 4a timmar, 3 timmar kvar.. Får sitta här och inte jobba så känns det lite bättre.
    ÄR mest rädd om det hänt något i magen när Ebba fick till en fullträff... Hoppas hon vaknar på en bättre sida i morgon!

• Jazza

zasata: kandu inte ringa din BM imorgon och be att de kollar? Förstår att du är orolig... Hoppas det blir bättre under kvällen.... Kram på dig!

• Bibabba

Zasata: hu vad otäckt. Håller med om att du bör be att få en koll hus BM, eller åtminstone ringa o prata med dem.

Mamma till 2-åring
  • zasata

ja jag vill ringa gynakuten, men det går inte att få numret dit. utan måste ringa sjukvårdsupplysningen. Och dom gillar jag inte alls när det gäller sånt här. nu hoppas jag på att detta trottsandet går över snart. ANnars bygger jag ihop spjälsängen igen..

• lilla pop

Oj, zasata, det låter inget vidare. Jag hoppas du kan få komma till BM och kolla bebisen. De är ju rätt små där inne fortfarande och ligger ju väldigt skyddade, men det är klart att man blir orolig! Hoppas det löser sig!

Jazza: Skrattade gott åt din kommentar om Drömmarnas trädgård. Har precis själv tänkt samma sak! : ) Men, Viggo gillar det också, så... men ibland undrar man. Hoppas förkylningen blir bättre snart!

Mia: Härligt med UL! Det är ju så skönt med bekräftelsen att allt är ok. Njut! :)

• Jazza
    zasata skrev 2009-03-26 07:45:30 följande:
    fortfarande ont i magen trotts sömn Får väl ta och ringa bm, antagligen ingen fara men..
    Gör det.. hellre en gg för mkt
  • Fru  W

Zasta...hoppas det onda i magen är borta nu

Hoppas ni alla får en fin och mysig helg med era nära och kära. Själv ska vi passa kusin vítamin ikv så syrran kan gå ut på middag med sin gubbe i lugn och ro :)

• zasata

jag var på gynakuten igår. aldrig träffat nån sådam otrevlig läkare, men allt var bra sa han i alla fall. fick inte se något och han gjorde knappt färdigt undersökningen fören han var klar. han knappt reagera. men allt var bra vilket är det viktiagste

Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?