• miaelund

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

Halloj! Jag plussade (igen, tredje testet) i morse o har BF 4 okt. Har en liten flicka på snart 17 mån sen innan o skulle gärna prata mer m andra i samma läge

Själv tycker jag att det är underbart, häftigt pirrigt o läskigt, men overkligt. Menar, HUR ska jag hinna med båda två? Lilla Saga sover i vårt rum, ofta nära mig i vår säng, det kommer ju bli svårt m en ny bebis som ligger vid bröstet hela natten tex... Sånna funderingar har jag MASSOR.....
    Fått tid t MVC iaf på måndag så då kanske det kommer kännas lite lättare att smälta allt.

Kram!

Maria, förlovad m Niklas, mamma t Saga f. 6/9-07
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-24 12:00
    Länk t vår BF.lista

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m42570510.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-30 11:23
    Del 2 av vår tråd

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m43533714.html
  • Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?
  • zasata
    miaelund skrev 2009-03-24 12:19:03 följande:
    Måste berätta, blir sååå irriterad. Var på babyproffsen idag o skulle titta lite på vagnar bla. Jag o min kompis är ensamma i butiken och i kassan står det tre expediter. Vi går o tittar lite på matsaker o kommer fram till vagnarna o börjar titta, vrida, provköra lite mm. Försöker få kontakt m nån framme i kassan som alla står mot varandra o fnissar o pratar o INGEN tittar ut i butiken. Efter ngr minuter blir jag så arg (ok, har lite kort stubin just nu.... ) att jag skiter i att försöka få nån mer kontakt m personalen och tömmer min korg och går där ifrån. Hur svårt kan det vara att ha lite koll på 2 kunder som kommer in i en butik? Borde kanske gått tillbaka t kassan o bett om hjälp men jag anser att när butiken är tom o de inte är upptagna m att plocka fram varor så är väl personalens jobb att finnas ute i butiken o erbjuda sin hjälp. Tänker inte åka tillbaka dit o köpa vagn iaf *grrrrrrr* Gjorde iaf av m 450 kr på skitsaker men nödvändigheter inne på EKO så pengar kan jag visst göra av med ändå
    babyproffsen är tyvärr skit, rekomenderar ingen att handla där! aldrig hört något bra.
  • lilla pop

Mia: Håller tummarna för ditt UL! Härligt att få se bebis äntligen!

• miaelund

Hej Hej,

UL var jättefint!!!!  
    Plutt*n sparkade o sög på tummen (såg det ut som) o vinkade till oss inne från magen Själv reagerade jag m andnöd, hysteriskt skratt o gråt o lycka samtidigt.... Det är ju såååå fantastiskt att se sin lill* på bild {#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_heart}

zasata, det kommer ju gå bra, titta på alla andra som har fler än 1 barn, de fixar det ju så varför skulle inte du? (så brukar jag tänka när det känns som hopplösast o efter ett tag brukar det kännas bättre)

KRAMAR{#lang_emotions_sunny}

Maria, förlovad m Niklas, mamma t Saga f. 6/9-07 o lill* fröet i magen m bf 4/10
  • Jazza

Mia: Vad härligt!Fick du nytt BF eller vad sa de?

• Bibabba

zasata: slå på tv4 kl 20 en måndag, s k
    nns två barn som en baggis!!!

Mamma till 2-åring
  • Jazza

Hemma, tokförkyld och röten, kollar på I drömmarnas trädgård och undrar exakt hur tunga droger de går på, de som gör barnprogram.. min generation har klagat på Staffan Westerberg, som framstår som fullt normal i sammanhanget.... Djiiizus, men Elsa älskar det och har tom en egen Macka Packa-nalle.....

• zasata

jag jobbar till 21 på måndagar eller varje kväll rättade sagt.

fan vad ont jag har i magen. Måste gnälla kan inte stå upp just nu. Jag och Ebba har haft bråk idag. (nej jag slår inte henne men hon slår mig) SÅ parkade till skit hårt i magen en gång, sen dess har jag haft så ont. + att jag har IBS och när dage vari åt helvete har jag fått springa på toa hela tiden så det gör ju skit ont med. nu sitter jag på jobbet har ont i bebis magen, ont i tarmarna och mår så illa...

• Jazza

zasata: men det låter ju inte bra, kan du gå hem och vila? Låter som att du kan behöva det...

Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?