• miaelund

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

Halloj! Jag plussade (igen, tredje testet) i morse o har BF 4 okt. Har en liten flicka på snart 17 mån sen innan o skulle gärna prata mer m andra i samma läge

Själv tycker jag att det är underbart, häftigt pirrigt o läskigt, men overkligt. Menar, HUR ska jag hinna med båda två? Lilla Saga sover i vårt rum, ofta nära mig i vår säng, det kommer ju bli svårt m en ny bebis som ligger vid bröstet hela natten tex... Sånna funderingar har jag MASSOR.....
    Fått tid t MVC iaf på måndag så då kanske det kommer kännas lite lättare att smälta allt.

Kram!

Maria, förlovad m Niklas, mamma t Saga f. 6/9-07
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-24 12:00
    Länk t vår BF.lista

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m42570510.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-30 11:23
    Del 2 av vår tråd

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m43533714.html
  • Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?
  • juniors

Lillapop, Linköping, bf sep. 27
    Jazza, Alingsås, bf 1 okt
    Emilias, Fruängen, bf 1 okt
    Flowertime, Stockholm bf 4okt
    Miaelund, Enskede, bf 4 okt
    Fru W, Värmdö, bf 6 okt
    Kiwifia, Landskrona, bf 7 okt
    zasata, göteborg bf 9 okt
    oktobermammsen bf 10 okt Göteborg
    Buziz 25år, bf 15 Okt Sandviken, 1 Dotter på 4år
    Juniors, stockholm, bf 2 okt, 1 son 21 mån

• miaelund

Nu har jag gjort en BF-tråd o lagt in länken i TS, hoppas alla hittar dit {#lang_emotions_sunny}

Maria, förlovad m Niklas, mamma t Saga f. 6/9-07 o lill* fröet i magen m bf 4/10
  • miaelund

Måste berätta, blir sååå irriterad.
    Var på babyproffsen idag o skulle titta lite på vagnar bla. Jag o min kompis är ensamma i butiken och i kassan står det tre expediter. Vi går o tittar lite på matsaker o kommer fram till vagnarna o börjar titta, vrida, provköra lite mm. Försöker få kontakt m nån framme i kassan som alla står mot varandra o fnissar o pratar o INGEN tittar ut i butiken. Efter ngr minuter blir jag så arg (ok, har lite kort stubin just nu.... {#lang_emotions_embarassed}) att jag skiter i att försöka få nån mer kontakt m personalen och tömmer min korg och går där ifrån. Hur svårt kan det vara att ha lite koll på 2 kunder som kommer in i en butik? Borde kanske gått tillbaka t kassan o bett om hjälp men jag anser att när butiken är tom o de inte är upptagna m att plocka fram varor så är väl personalens jobb att finnas ute i butiken o erbjuda sin hjälp. Tänker inte åka tillbaka dit o köpa vagn iaf *grrrrrrr*

Gjorde iaf av m 450 kr på skitsaker men nödvändigheter inne på EKO så pengar kan jag visst göra av med ändå

Maria, förlovad m Niklas, mamma t Saga f. 6/9-07 o lill* fröet i magen m bf 4/10
  • Jazza

mia: Hahaha, sån är jag med... jag har rest mig upp från en restaurang och bara gått, för att personal är ouppmärksam (dock om det varit mkt få gäster och man verkligen borde hinna med) Så detta i affärer gör jag "ofta" och säger till personalen varför jag går också....

• miaelund

jag ville så gärna säga till personalen men blev lite feg då jag inte ville skämma ut min kompis som var med

• Jazza
    miaelund skrev 2009-03-24 13:50:28 följande:
    jag ville så gärna säga till personalen men blev lite feg då jag inte ville skämma ut min kompis som var med
    Haha, ring i efterhand och be att få prata med chefen //Bitch
  • miaelund

Hahahaaaa

• miaelund

vet ni, imorgon får jag se lill* bebsen på UL!!!!!! {#lang_emotions_sunny} Längtar sååååå mkt!!!!!!!!!!

• Jazza
    miaelund skrev 2009-03-24 14:11:03 följande:
    vet ni, imorgon får jag se lill* bebsen på UL!!!!!!  Längtar sååååå mkt!!!!!!!!!!
    Mysigt!!!
Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?