• miaelund

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

Halloj! Jag plussade (igen, tredje testet) i morse o har BF 4 okt. Har en liten flicka på snart 17 mån sen innan o skulle gärna prata mer m andra i samma läge

Själv tycker jag att det är underbart, häftigt pirrigt o läskigt, men overkligt. Menar, HUR ska jag hinna med båda två? Lilla Saga sover i vårt rum, ofta nära mig i vår säng, det kommer ju bli svårt m en ny bebis som ligger vid bröstet hela natten tex... Sånna funderingar har jag MASSOR.....
    Fått tid t MVC iaf på måndag så då kanske det kommer kännas lite lättare att smälta allt.

Kram!

Maria, förlovad m Niklas, mamma t Saga f. 6/9-07
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-24 12:00
    Länk t vår BF.lista

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m42570510.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-30 11:23
    Del 2 av vår tråd

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m43533714.html
  • Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?
  • Jazza
    emilias skrev 2009-03-18 07:57:52 följande:
    Jazza: Shit vad skönt med Spanien! Ska vi byta jobb? ;)
    Kanske, skall fundera

VUL idag, bebisen 8 cm och allt såg bra ut.... Nu skall jag njuta
  • Jazza

jag är i11+5. Jag vet faktiskt inte hur lång din är nu, det vet man nog bara om man kollar, tror jag....eller kanske finns någon info på någon sida på FL?

• oktobermammsen

jag måste vara knäpp eller nåt men känner redan den där sockerdrickskänslan i magen när det kittlar till sådär ett antal veckor innan man känner sparkar.

• Bibabba

zasata: Jag jobbar som arbetsterapeut

Mamma till 2-åring
  • miaelund
    oktobermammsen skrev 2009-03-18 21:11:56 följande:
    jag måste vara knäpp eller nåt men känner redan den där sockerdrickskänslan i magen när det kittlar till sådär ett antal veckor innan man känner sparkar.
    Tror inte du är knäpp, när jag väntade Saga kände jag ett fjärilsfladder redan i vecka 13 o jag tror fortfarande att det var Saga för det kändes just där hon brukade ligga senare oxå
    Maria, förlovad m Niklas, mamma t Saga f. 6/9-07 o lill* fröet i magen m bf 4/10
  • miaelund

Detta är vad som står om fostret i v.12 här på FL.

Fostret: Fostret är 9 cm stort och väger cirka 15 gram. Moderkakan tar över näringstillförseln till fostret ungefär vid den här tiden.
    Fostret börjar röra sig spontant, vrider på huvudet, hickar och rör på fingrarna som dessutom har fått fingeravtryck. Nu börjar fostret också reagera på mammans lägesändringar.

Häftigt att vi har ngt sånt i magen allihopa

Maria, förlovad m Niklas, mamma t Saga f. 6/9-07 o lill* fröet i magen m bf 4/10
Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?