• miaelund

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

Halloj! Jag plussade (igen, tredje testet) i morse o har BF 4 okt. Har en liten flicka på snart 17 mån sen innan o skulle gärna prata mer m andra i samma läge

Själv tycker jag att det är underbart, häftigt pirrigt o läskigt, men overkligt. Menar, HUR ska jag hinna med båda två? Lilla Saga sover i vårt rum, ofta nära mig i vår säng, det kommer ju bli svårt m en ny bebis som ligger vid bröstet hela natten tex... Sånna funderingar har jag MASSOR.....
    Fått tid t MVC iaf på måndag så då kanske det kommer kännas lite lättare att smälta allt.

Kram!

Maria, förlovad m Niklas, mamma t Saga f. 6/9-07
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-24 12:00
    Länk t vår BF.lista

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m42570510.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-30 11:23
    Del 2 av vår tråd

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m43533714.html
  • Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?
  • Jazza

Mållan: Beklagar verkligen.... Kramar

• Mållan 1
    Jazza skrev 2009-02-24 15:23:24 följande:
    Mållan: Beklagar verkligen.... Kramar
    tack så mycke!
  • Cute Baby

Mållan 1 

Beklagar, jag vet hur det känns

styrke kramar..

• Fru  W

Mållan1...jätte tråkigt...vet också hur det känns

• miaelund

Mållan 1, jag finner inga ord.... Vet inte vad man kan säga för att pigga upp en efter ett sånt besked. "bättre lycka nästa gång" känns liksom inte riktigt ok... Är jätteledsen för din skull. KRAMAR x 1000000 till dig

Maria, förlovad m Niklas, mamma t Saga f. 6/9-07
  • Mållan 1

Tack allesammans för er värmande omtanke!!

Känner mej bättre då jag vet att så många bryr sej! Tack tack!

• Mållan 1

tack tack! Jag lämnar denna tråd nu... 

Lycka till med era graviditeter!! Hoppas allt gå bra för er!!

• Bibabba

Stackars Mållan styrkekramar till dig. (Fast du kanske inte läser detta)

Idag är jag hemma igen. igår var mannen hemma med sjuka sonen o idag är det min tur igen. Han har haft små knottriga prickar över hela kroppen, men idagär de nästan borta o det verkar febern vara oxå, i alla fall känns han sval (har inte kollat tempen ännu).

Det passar mig ganska bra att vara hemma eftersom jag är inne i en tröttperiod just nu (v 7+5 eller 8+0 beroende på hur man räknar). Ang gravidmage så har jag inte riktigt koll på om/hur mkt det syns. Jag är tillräckligt stor sen innan för att kunna dölja det som "ätit lite för mkt semlor" eller nåt. I vissa lägen kan ju det vara positivt men jag tycker det är besvärligt med kläder. Det görs inte så mkt mammakläder i min storlek

I april ska vi åka till Mallorca o då kommer jag behöva somriga kläder, så jag hoppas att de jag hade förra gången passar, trots att jag väger mer nu än då.

Mamma till 2-åring
  • Flisan79

Har en kula på magen som är störst på eftermiddag/kväll. Min granne reagerade med "åhh det syns ju". Är smal i övrigt.

Har inte berättat för min a föreldrar men vet inte om jag komer kunna dölja det så länge till.

Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?