• miaelund

Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?

Halloj! Jag plussade (igen, tredje testet) i morse o har BF 4 okt. Har en liten flicka på snart 17 mån sen innan o skulle gärna prata mer m andra i samma läge

Själv tycker jag att det är underbart, häftigt pirrigt o läskigt, men overkligt. Menar, HUR ska jag hinna med båda två? Lilla Saga sover i vårt rum, ofta nära mig i vår säng, det kommer ju bli svårt m en ny bebis som ligger vid bröstet hela natten tex... Sånna funderingar har jag MASSOR.....
    Fått tid t MVC iaf på måndag så då kanske det kommer kännas lite lättare att smälta allt.

Kram!

Maria, förlovad m Niklas, mamma t Saga f. 6/9-07
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-24 12:00
    Länk t vår BF.lista

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m42570510.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-30 11:23
    Del 2 av vår tråd

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m43533714.html
  • Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?
  • Cute Baby
    Svar på #281
    det lätt helt sjukt i mina öron. hon sa til mig att det inte räcker att man är orolig. du har ett barn  och bara fått ett mf så nej  vi kommer inte kuna erbjuda dej tid för vul.

var så irro på henne ,, men jag ska ringa lite runt och se om vi får göra ett privat.
    kosta vad det kosta,
  • Flisan79

Cute Baby skrev 2009-02-17 17:26:06 följande:

Svar på #281det lätt helt sjukt i mina öron. hon sa til mig att det inte räcker att man är orolig. du har ett barn  och bara fått ett mf så nej  vi kommer inte kuna erbjuda dej tid för vul. var så irro på henne ,, men jag ska ringa lite runt och se om vi får göra ett privat.kosta vad det kosta,
    Vet inte om jag skrivit det tidigare men ska göra VUL på fredag privat. Ringde dit och sa att jag var orolig. Har dock inga MF eller så. Sköterskan sa att "oj, klart du inte ska behöva gå och oro dig". Kostar 300 och värt varenda krona.
  • Cute Baby
    Svar på #283
    joo jag skulle kunna betala 500 för det..
    mår absolut inte bra..

men det fattar inte dem här. så ajg ska leta lite ifall det finns i skövde.
  • zasata

var bor du? jag skall göra privat och betala 200. men torr jag blir erbjuden via bm sen med., Men då får jag ju göra 2! :)

Cute Baby skrev 2009-02-17 17:26:06 följande:
    Svar på #281det lätt helt sjukt i mina öron. hon sa til mig att det inte räcker att man är orolig. du har ett barn  och bara fått ett mf så nej  vi kommer inte kuna erbjuda dej tid för vul. var så irro på henne ,, men jag ska ringa lite runt och se om vi får göra ett privat. kosta vad det kosta,
  • Cute Baby
    Svar på #285

bor i falköping. jag vet att det inte finns nå privat här men i skövde ska det finnas.

• minhalva

Cute baby, vad jobbigt=(

hoppas du hittar en privat.

själv börjar jag också bli orolig...man tänkr ju att det gick bra med första varför ska d3et gå bra med andra..när så många andra får mf...blir sååå ledsen...vill inte tänka i de banor...

• LillaG

zasata skrev 2009-02-17 18:13:47 följande:

var bor du? jag skall göra privat och betala 200. men torr jag blir erbjuden via bm sen med., Men då får jag ju göra 2! :)
    Visst bodde du i Göteborg? Var betalar du 200 för vul?
  • miaelund
    minhalva skrev 2009-02-17 13:01:30 följande:
    miaelundvad konstigt att du inte får göra KUB. Jag gjorde FP med dottern första grav och då var jag bara 24 år...ska även göra det denna gång har vi bestämt...har kusin med DS...så oron finns där tyvärr
    Har också en kusin m DS men jag vet inte om det räknas liksom... men min BM lät inte helt motvillig så jag fick en läkartid för att prata m henne om KUB. Kanske får/kan inte BM besluta om sånt själv här...? Hoppas hoppas bara att jag får göra KUBet, låter kanske lite krasst man om jag kan välja vill jag inte ha ett utvecklingsstört barn... Har som jag nämnde en kusin m DS samt att min fosterlillasyster är förståndshandikappad, hon är 15 år men mentalt inte äldre än en 5 åring, men med bröst o tonåringens alla vredesutbrott och hormonfyverkerier, tycker det är krävande nog... så fick jag välja vill jag inte ha en själv....Generad vet att man inte kan se sånt på ett UL men det man kan se vill jag kolla...

Ska nanna kudden nu.

KARMAR
    Maria, förlovad m Niklas, mamma t Saga f. 6/9-07
  • Jazza

Hej på er!
    Var på ett mtöe i Stockholm igår, så satt mest på planet eller i möte hela dagen och hann inte in här... VUL gick bra, hjärtat pickade för fullt, han flyttade tillbaka mig ett par dagar vilket jag trodde också, eftersom jag har så lång cykel, så nu har jag gått 6+ några dagar.... (är i v. 7 alltså) kändes bra...

zasata: Skall du till Werner? Han tar 200 men tar inte kort, så ta med cash!

Annars mår jag illa som om jag vore bakis efter en festival, eller nåt...uuurrrr

Svar på tråden Nr 2 med BF början av oktober, ngn som vill följa med?