StoraD skrev 2008-06-25 21:17:01 följande:
joo jag kommer nog alltid minnas mina mf, det känns som att man har förändrats i grunden på ngt vis... jag var en mkt positiv och glad person en gång, jag vet inte om det kan komma tillbaka till fullo igen... Äsch kanske lika bra, jag var ganska dryg innan!
Thihi... när jag cyklade hem ikväll tänkte jag precis samma sak, fast om mig själv då... vet liksom inte om jag ska vara glad eller ledsen över att jag ändrats så mycket det senaste året. *jaja* det återstår väl att se
a80: Grattis till mensen - dansa och skutta lite av lycka så du smittar av dig till Poppy också. ;)
Cia: gud va skönt - nu kan du ha sommarlov fram till bebis kommer!
Lycka: va skönt att höra att tre blev befruktade! Nu hoppas vi på positivt besked imorgon! *håller tummarna* När får du tillbaka ägget/n?
DND: Jag kan inte hjälpa dig så mycket, båda mina har kommit av sig själv. Jag har blött ganska rikligt i flera dagar båda ggr, men det verkar ju vara väldigt individuellt. *stor stor kram* Jag tycker inte du ska vara rädd för att tala om mf och allt runt omkring mf:et här. Det är ju därför vi samlats här - för att delge av våra erfarenheter och lära oss, och få stöd, av varandra. Nu är jag förvisso inte gravid själv - men jag har svårt att tro att ngn av de som är gravida här inne skulle ha ngra invändningar. Så ös på med din oro och dina funderingar - vi försöker svara, stötta och hjälpa så gott vi kan.