• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • Finessan

Nu finns det en bild i galleriet!

Kommer mer sen. Hinner inte så mycket åt gången. LF är klistrad vid mig så allt måste gå i en rasande fart när det ska göras. Pust.

Grattis Linan!

Än har den feta damen inte sjungit
  • strumpan73

Gud så söt! Hon ser ut att undra vart hon är?
    Förstår att allt måste kännas nytt och främmande och med alla hormoner rusande, som man inte kan styra över. Nu måste jag jobba vidare...

• hella73

Åh, vilken liten sötnos du har där! Grattis än en gång! Vad ska hon heta?Glad

• Krusbär

Finessan: Grattis igen, hon är verkligen liten och fin!

Linan: Grattis till dig också!

• babblar på

Honung: nu kom det minsann lite glädjetårar. Tur att det finns berättelser med lyckligt slut

Finessan: vilken sötis

• Honung

Babblar på - Jag tror det kommer att inträffa en mängd (små) lyckounder i den här tråden...

• Truls06

Finessan- Vilken lite sötis! Dom ögonen kommer hon kunna använda för att få igenom sin vilja dom närmasta åren. Du tror inte jag blir ännu mer sugen på att klämma fram min nu när jag såg bilderna på lillFin;). Jag har 1.5 vecka till BF.....

• Truls06

Det har skrivits en del om hur man förändras i och med missfallen. Jag känner definitift igen mig med hur man förändras, man har liksom ingen lust att behålla "bekanta" för all energi går åt till mf-helvetet (och alla får ju bara barn hela tiden och det är ju jobbigt!). Men jag kan också känna att lite av mitt gamla jag har kommit tillbaka nu i slutet av graviditen. Jag har blivit mer öppen och glad och njuter av att träffa andra. Jag har givetvis ett bagage som jag inte hade tidigare men det är nog mest alla andra som tycker det är jobbigt inte jag så mycket.
    Nu längtar jag bara efter liten :)!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7