• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • Odetta

Aha..nu har jag hittat er igen

Jag har en fråga till alla er kloka som har erfarenhet av T. Jag självmedicinerar ju med Barn Albyl (eller Albyl Minor som det står på burken) och jag äter 1/4 av tabletten varje dag....tror det motsvarar runnt 65 mg T, så det är ju lite under vad jag har förstått brukar skrivas ut.

hur som haver...min fråga: Ni som ätit T eller barn albyl...har ni lättare för att få blåmärken? Jag som typ aldrig får blåmärken fick 2 blåmärken som jag inte ens vet hur jag fick dem och dem blev sådär riktigt mörklila och har hållt i sig i nästan 2 veckor nu (lika länge som jag ätit albylen). det ena försvann för någon dag sedan och det andra har först nu blivit gul...kan det bli så av albylen kanske eller är det bara slumpen?

*kram*

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • StoraD

grattis trasan!! håller tummar för lilleskuttan också!

• Sandraw76

Hejsan alla.

Gratulerar till lyckade UL o applåderar er som tränar o räknar enheter.

EvaX: Jag har bf efter Truls om det inte draar iväg över tiden för då hinner nog Magis före med snitt den siste juli. Mitt bf är 22 juli.

Sandra med Ängeln Liw i himmelen och knyttet i magen
  • Lilleskuttan

ja då var man tillbaka då.. Och vet ni, HJÄRTAT SLOG!!!Fattar inte att det är sant. Gråter om vartannat.. men det ÄR sant.. Så skönt. Har ju aldrig sett det förr..Litet var det men slog gjorde det.. Ska tillbaka den 8 för ett till vul..Era tummar hjälpte..Tack..

• StoraD

hurraaaaa lilleskuttan!!! grattis gumman!!!

• Lycka77

Åhhh Lilleskuttan - Grattis till både hjärta och till 10 år!!!

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • babblar på

Måste ju bara in en snabbis och gratta Lilleskuttan! Åh vad härligt! Jag har heller aldrig sett nåt hjärta. En gång har den dock varit i rätt storlek för dagen men det såg jag på akuten . Gissar att den dog just den dagen

men inga sådana tråkigheter nu Grattis grattis

och grattis sparken och secrets ifall ni redan fått bäbisar som någon sa här!

odd: jag har fått blåmärken lättare. Fast jag slår ju i benen i sängen jämt..dum säng Alltså när jag går förbi den Kasnke är bäst att säga det också
    Häromdagen fick jag ett på hälen precis nere vid foten(nästan under)..kan man ens slå sej där liksom?
    Men får man jättemycket blåmärken ska man nog kolla upp det. Apoteket sa til mej att vara uppmärksam på det iaf.
    Mina stannar kvar ganska länge också känns det som.

oj nu skrev jag ganska mycket ändå

babblar på med enheterna som försvann???

• Poppy Lee

Åh herre jestanes vad ni skrivit medan jag varit borta med segt modem! Hinner absolut inte kommentera alla, men jag har skummat allt, kära vänner VIVA BREDBAND!

Grattis lilleskuttan till lyckat vul! Och Lycka för toppenembryon.

LillaD, jag är övertygad om att det lossar ett finfint ägg nu när du ska på gympa och allt. Jag har "skämt ut mig" mkt på Friskis utegympa genom åren mitt i stadsparken i Uppsala, glad och ogenerad inför alla softa lirare som sitter med ölburkar och skrattar åt en. Men vad gör man inte för konsten!

Tack också ni söta som bett till mensguden åt mig. Till slut kom den - en vecka för sent - och den är en typisk "utebliven ÄL-mens", sparsam och helt utan mensverk. Denna månad ska jag köra med ÄL-stickor, blir det inget nu heller får jag väl ringa en gyn och tigga till mig pergo.

• Poppy Lee

MensVÄRK heter det ju, hatar folk som skriver "mensverk" *örfilar mig själv*

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7