• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • Krusbär

Har inget vettigt att skriva idag men skickar en kram till alla och önskar er en bra dag!

• Idun 78

Magis: Med mig är det helt ok! Kan du inte länka till din blogg? Skulle gärna vilja läsa den.

• Truls06

Magis- Hur är det idag? Nu är det ganska exakt en månad till ert lilla knyte kommer till er. Är du förberedd??? Hur gör man för att förbereda sig för att bli förälder efter så lång längtan? Jag har ingen aning!!!

• StoraD

hej raringar!

grattis mw till examen! hurra för dig! det är så kul med utbildning, älskar utbildning och att lära mig saker! och sverige är ju så fantastiskt i det att det är gratis att läsa på universitet, hur bra som helst ju! det är inte många delar av världen man kan göra det! faktiskt!

idag jobbar jag inte från mitt kontor i Lund utan jag sitter i Malmö (där jag bor) och jobbar på bibblan. detta så jag ska hinna gå på friskis idag, det enda passet är kl. 17. jag har ganska mkt mensvärk men det ska gå bra o träna ändå, jag tror t.o.m att det är bra att göra det! Jag är mkt imponerad av alla enheter ni åt igår! jag gick ut starkt men kanske FÖR starkt... gick in i väggen och åt en McFeast o co. på kvällen... måttfullhet är A och O känner jag nu. men du BP, jag räknar bönor till det gröna! det är ju jättenyttigt!

*kramar krusbär tillbaks*

• Linan78

Lycka - härligt att ni fick fina besked igår! Håller tummarna för fortsättningen!

Trasan - hur har det gått idag? Hoppas, hoppas...

Finesssan - hon är ljuvlig!

Själv svävar jag fortfarande på moln efter gårdagen UL. Känns så fantastiskt att det lever en liten därinne!

Kommer förresten inte kunna besöka er så ofta på ett tag. Ska nämligen flytta i helgen och har ingen uppkoppling på nån månad eller så ;-(. Vi kommer väl iofs antagligen ha en del annat att pyssla med i nya huset... Hur som helst så önskar jag er en riktigt skön sommar och många glada nyheter när jag dyker upp igen!

Kramar i massor!

*duckar för flygande kottar* (ni vet ju inte hur jag ser ut)

• Linan78

Lilleskuttan glömde jag ju - hur har det gått för dig?

*håller tummarna så hårt att de vitnar*

• Cia o krabaten

Undrar hur dte går för Lilleskuttan och Trasan var det också va?

linan: ha en bra semester! Från FL då

MWB: Bra jobbat!
    Vad har du för examen (examina?) nu? 2st är imponerande. 3år räckte för mig... Får väl se om Fk anser att jag ska skola om mig efter mammaledighet dock...

lillaD: Återfall är ok, bara de inte är alltför ofta!

EGO: magen hade inte växt som den skulle denna gång heller så BM var ganska glad att jag redan gjort ett tillväxt-ul så hon slapp remittera mig nu!
    Däremot öär det fortfarande Säte på Pyret så vi får se om 2v vart det bär hän! Är ju laddad för vaginalt nu så det skulle vara snopet med planerat snitt

• Eva X

Hej på er. Hinner inte vara här så ofta längre men vill säga GRATTIS till Finesssan. Kikade på bilden och såg ljuvliga lill-fin. Åh, vad underbart!

Hur går det för er andra? Några till måste ju vara på g? Har jag missat någon födelse här på tråden?

kram, kram från en ständigt stressad men lycklig mamma

• Cia o krabaten

Hej Eva!
    Sparken och Secrets har båda fått före sina BF, så kika in hos dem!
    Annars är det Truls på tur när som helst och sen Magis om 5v och jag om 6-7v

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7