• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • Lycka77

a80 - grattis till mensen, vad härligt positiv du låter!

lillaD - Crinone tas alltid efter ivf så det kommer jag såklart att ta. Trobyl 150mg har jag ätit senaste tiden samt vid ett ev + ska jag öka min Levaxindos. Vid förra ma tog jag 75 mg Trombyl och normal dos Levaxin, hoppas att detta kan göra skillnad.

Lilleskuttan -  hoppas verkligen att symptomen håller i sig den här gången!

Cia - *kram*

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • fruZ

Krusbär; precis så måste man resonera med doktorer! Lycka till!

Mmm, jag var positiv, halkade ner i en svacka när jag fick se en bild på facebook. En bekant som jag inte gillar särskilt mycket glatt leende, höggravid "NN väntar och längtar" *hatahata* Nu är det dock bättre igen. Inspirerad av LillaD har jag just varit och handlat typ 3-4 enheter grönt till middag, bla rädisor Mums!

• babblar på

a80:Hata på lite ... du får en guldstjärna för rädisorna iaf Kasnke borde smaka sådana igen. Är längesen. Vad gör ni med dem? Äter ni dem som de är eller hur tillagar ni dem?

• AHöst

Hoppar in och skickar stora Grattiskramar till Finessan sa ahr lite sent!!!!

• StoraD

HAHAHA så roligt att rädisan seglat upp som tråd-grönsaken! nä, jag bara käkar dem rakt upp och ner, inga konstigheter!

jag har kompletterat tidigare intag med en morot, nu ska jag äta en nektarin och sen är jag nog hemma. Babblar På, jag är mkt imponerad av ditt frukt och grönt-intag, bra jobbat! MW, hur går det för dig raring?

a80: jag förstår dig, en gammal kursare addade mig på facebook och hon hade visst fått 2 barn! och fiiiina bilder i albumet "familjen" *kräks*

Lycka: det låter som en bra behandlingplan vännen!

DND: hur känns det nu?

undrar när finessan kommer hem?!

värst vad du var tyst ikväll cia, du har väl inte satt en gurkbit i halsen?

joo jag kommer nog alltid minnas mina mf, det känns som att man har förändrats i grunden på ngt vis... jag var en mkt positiv och glad person en gång, jag vet inte om det kan komma tillbaka till fullo igen... Äsch kanske lika bra, jag var ganska dryg innan!

• Cia o krabaten

LillaD: Sitter här och läser, men jag är så rysligt trött att jag inte har ngt att tillföra
    Luften gick ur mig när jag gick hem från jobbet idag på min sista dag!

• mammawannabe

Hej trådisar!

Kikar in en kortis.

Bubblar egentligen av lust att kommentera metformin (som jag har en del erfarenhet av), enheter och brist på desamma Förvånad, rädissäsong, SATC-filmen inkl detalj, Cytotec, hormonnivåer mm men får återkomma imorrn om det.

Är lite smått vimsig efter 3 timmars sömn i natt och helt galet fullspäckade dagar igår och idag, känner mig helt jetlaggad.

*Lägger mig i soffan och slocknar till fortbollen*

Kram

• fruZ

Cia; sista dagen på jobbet, grattis till det! Nu kan du sitta och pusta!

Man ska nog inte tillaga rädisor. Eller jag har iaf inte försökt... Jag äter dem helst med lite smör på och salt, men när jag ska vara nyttig så äter jag dem med bara lite salt.
    Salt är gott. Och så håller det blodtrycket uppe...

Nu har jag och sambon varit och tränat, jag var pissigt svag och bitter över mina tre extra kilon på magen, men nu är iaf humöret bättre igen. Det är ju trots allt ofta så med träning.

LillaD; jag hoppas verkligen att du kan bli lika glad och positiv och dryg igen. Jag tänker bli det. Sen.

• Cia o krabaten

a80: Säg det till 3-åringen här hemma
    Nej det ska bli jätteskönt.
    När E och jag är själv ahar vi det jättebra. När vi blir flera börjar hon trotsa lite

• StoraD

ååh vilken grej Cia, kändes det tråkigt att säga hej då till kollegorna, eller kändes det bara bra?

mw: åh söta du är du så trött? många kramar på dig! jag kollar också på fotboll, heja Turkiet!

undrar hur Bling har det på Maldiverna! gift och allt...

bra jobbat med träningen a80! idag ska du vara nöjd: rädisor, träning och tantbesök! en höjdardag du åt väl ett äpple innan också?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7