Hello girls!
Börjar med ego idag: Pust! Efter i princip konstant sittade framför datorn med en inlämningsuppgift i 3 dagar (och nätter) är jag klar med min utbildning! Nu blir det inget mer plugg för mig, finito, fine, the end, alla CSN-terminer använda och två examen på papper -nu får det vara NOG! Nu ska jag surfa på FL resten av livet .
Vilken liten godis hon är Lill Fin, Finesssan! Vad kul att få se en bild.
Lycka: Vilket superbra resultat av embryona! Nu ska det bara funka det här gången med Trombyl och ökad dos Levaxin, det låter verkligen som det finns förutsättningar!
Och du och Idun oxå: Hur var det nu med detaljen i SATC-filmen?? Jag tror inte jag hittade nånting direkt som jag irriterade mig på (förrutom att mannens ex-fru var i salongen ) Det enda som jag tänkte på var att Carries b-klänning hade alldeles för stor kupstorlek för hennes byst, typ E-kupa fast hon verkar ha normal eller liten byst, var inte det konstigt? Hade fått plats med 1 enhet grape-frukt i varje utöver hennes egna... Nu är jag jättenyfiken, vad var det ni tänkte på???
Lilleskuttan och Trasan: Lucka till på VUL, spännande!
Krusbär: Okej, jag inboxar dig angående metforminet!
Cia: Vad underbart härligt det låter att gå hemma och mysa med sin tre-åring i pyjamas och inte behöva stressa iväg till dagis och jobb! Och inte illa jobbat med din dos träning idag, för en så gravid kvinna som du .
Vitlök: Aha, fler som ska upp till norrland snart ! Vi åker upp till vårt sommarställe i Vittjärv utanför Boden i nästa vecka. Vad nice med lite vandring i Abisko. Vi gick kungsleden mellan Abisko och Nikkaloukta för ett par år sedan, fint! Hur tar ni er upp? Flyg, tåg, bil? Om ni har vägarna förbi och är fikasugna tar vi gärna emot besök!!
Linan: Härligt, grattis till fint VUL!
a80: Fint jobbat med enheterna, hakar på jordgubbstrenden och dischar in en halvliter! Om du vill ta en runda med kottkastning i Rydsskogen ställer jag upp!!
LillaD: Hur är läget? Hur går det med ÄL/mens-ontet? Hoppas det känns bättre . Klart att man kan gå på friskis & svettis utegympa. inte det hottaste kanske men skit i det! Extra plus att det är ute ju, frisk luft under tiden. Jag var ju på Feelgood i måndags och det är inte superhippt här i stan och jag har inte kännt att jag inte passat in där tidigare men i måndags kände jag mig lite sunkig i jämförelse med andra uppiffade deffade människor som var där, helst med den där extra ringen kring magen som nån har lagt till där .
DND: Hoppas du har återhämtat dig. Har du koll på vad som har kommit ut? För mig har det varit ganska lätt att säga när hinnor och moderkaksrester har kommit eftersom det har varit så annorlunda konsistens på det i jämförelse med blodklumparna.
ojojoj - det här blev LITE långt inlägg och jag har säkert ändå glömt något/nån..