Lycka: kramar till dig. Vad jobbigt med farmodern! Man kan ju önska att människor tänker sig för lite mer, men det är ju svårt med "di gamle", de har ju oftast en annan syn på mf också. Min farmor (som nu är död) förstod inte alls att jag sörjde mitt första sena mf - hon blev nästan arg på mig för att jag var så deppig, tyckte inte att det var något att bry sig om! Ändå var hon världens snällaste i övrigt.
lillaD: vad söt du är som frågar om min ÄL! Jag är på dag 9 idag, så jag kanske ska börja testa snart. Men som det ser ut nu är ju mina cykler lååånga och oregelbundna, så det vete fasiken om det är dags än. Måste nog börja testa ändå för säkerhets skull. Hur är det själv, kan du koppla bort BIM-stressen?
Att flytta låter som en bra idé, är maken med på noterna? Jag vill jättegärna ses om du kommer upp till dessa trakter, är ju inte så långt mellan U-a och Sthlm. Jag kan också tänka mig att flytta så småningom, dock ej till Sthlm tror jag, utan antingen utomlands ett tag (postdoc i Berkeley vore nice ), eller ut på landet någonstans, helst skärgården. Men det bygger ju på att man är rik och har körkort... suck.
Idun: jag tänkte som du förra cykeln, att jag skulle bli stressad av stickor. Men så märkte jag ju inte av någon ÄL, är 100 på att den uteblev faktiskt. Så den här månaden ska det testas! Om inte annat för att få "bevis" för om jag har ÄL eller ej.
EGO: har just bokat in en gyntid i augusti. Såklart var det semesterstängt i juli hos typ alla Uppsalas privatgyn, men i augusti fanns det tider. Om det är så att ÄL krånglar även denna månad vill jag banne mig ha pergo el dylikt. Lyckas jag bli på tjocken innan dess kan jag ju göra vul då istället *önskedrömmer*