• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • Lilleskuttan

cia: Ja menade att om P stoppar upp blödningen så kanske det blir massa blod i livmodern och det är ju inte bra. Men jag fortsätter med P och alla piller , vill ju inte att det ska sluta illa igen..

mamarazzi : Jag rör mig men lugnt, men jag ligger och sitter mest. Blöder knappt nåt alls lite grann nån dag då och då. det är ju skönt att blodet kommer sakta och inte forsar.

• Bling1975

Nenne - hur gick du tillväga för att få en tid hos Ole? han ska ju vara jättebra har jag hört!

Stitch längtar efter Lilo
  • NenneN

Jag ringde till Rigshospitalet och tydligen svarade han själv för has sekreterare var på semenster.Blev rätt paff måste jag säga.
    Berättde om mig själv och sa att jag ville ha hjälp.
    Då sa han till mig att komma dit på info och isf boka en tid därefter.Han tog uppfifter och namn med personnummer, de skickar en kallelse med.

Tel nummer till Rigshospitalet är +004535453545

Bling1975 skrev 2008-07-24 13:43:12 följande:
    Nenne - hur gick du tillväga för att få en tid hos Ole? han ska ju vara jättebra har jag hört!
  • Bling1975

Coolt, visste inte att man bara kunde ringa till ett annat land och boka tid. Hoppas du får massor med bra hjälp nu!

Stitch längtar efter Lilo
  • babblar på

Välkommen Nennen!

cia: åh så spännande...snart dags

Mammarazzi: eftersom jag för första ggn testat älstickor nu så vet jag inget om hur man gör Jag tänker att man kanske slutar göra barn 48 timmar efter stickan visat plus?(de mest fertila dagarna ska ju var över då enligt testlappen) Men så kanske man inte alls gör??? Man kasnke bör fortsätta??? Jag behöver också lite hjälp med detta
    Och du, höskullar kliar ju väldigt mycket Då kanske du inte känner det andra kliet

• NenneN

Hoppas jag med, att vi alla får.
    Sen kan man ju hoppas att de tar en på allvar här först, är ju enklare.

Bling1975 skrev 2008-07-24 13:56:37 följande:
    Coolt, visste inte att man bara kunde ringa till ett annat land och boka tid. Hoppas du får massor med bra hjälp nu!
  • fruZ

Bp; hahaha, höskullar kliar, hahaha!

när jag kört med ÄL-stickor har vi siktat på att ha sexvarannan dag och sen samma dag som utslaget och dagen efter. Efter det har vi oftast fått nog för ett litet tag. Jag tror inte att det är nån större ide att fortsätta flera dagar efter ÄL som du skriver, då finns ju inget levande ägg.

• Snozie

a80- Om man inte vill ha 2 äggs tvillingar förstås.?? När jag väntade mina tvillingar trodde läkarna att det var en vecka imellan dom. Enl storlek på UL att dömma...Nu slutade ju den grav tyvärr i mf v 18...men det är en annan historia...

• Cia o krabaten

a80: Tänker på dig, hur går det??
    Skönt att de är så vettiga på din KK!

Snozie: hur går det för dig?
    Fick jag nåt svar på om du medicinerar nåt nu? *Glömsk*

LillaD och Finessan: *Vinkar*

mamarazzi: Jag var oftast så less efter Äl att dt sällan blev ngt mer
    Varannan dag fram till äl (3ggr oftast) och möjligen dagen efter, men som sagt. oftast lite less då

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7