• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • Bling1975

Jag har typ semester, men har några projekt som måste vara klara till början av augusti så jag passar på att göra lite då och då...

Stitch längtar efter Lilo
  • Cia o krabaten

och du kallar mig duktig!
    Jag skulle inte vara sugen på att gå in på jobbet iaf

• Cia o krabaten

haha, ja det blir det nog!
    Chefen hoppas väl på ett gästspel nästa sommar, men vi får se
    Tänker inte lova nåt!

• mamarazzi

Oj vad lungt det var här!! Ingen som har skrivit sen kl 17:25 - måste vara rekord! Är alla på semester eller?

Men jag ser att Cia, Magis och Bling är inloggade! Hej hej! Hoppas det är bra med er!

LillaD myser väl för fullt med mannen som nu kommit hem. Undras hur det går med katten och om de återigen kan gilla varandra?!

Lillaskuttan ligger väl på rygg och har tråkigt men e glad över att hon har "lite bebis i magen" (som min brorsdotter säger).

Babblar på "nuppar" väl för fullt nu när hon har ägglossning Borde ju jag oxå göra!! Men jag har problem...

Magis2: Tack för svaret om att det finns svamptest på apoteket. Jag var där och handlade idag och testade just. Jag blev såååå glad när jag fick ett streck som indikerar att jag har svamp. Ha ha ha! Värsta glädjen över svampen. Men det betyder ju att jag har något som jag lätt kan fixa själv. Så nu har jag handlat pevaryl.

Men är det någon som vet om det är dåligt för de lilla spermierna? Vad är bäst att ha svamp nu när jag har ÄL eller att börja behandla den med risk för att spermierna dör (eller jag vet ju inte om det har någon betydelse...)?

• Spirit

mamarazzi - tänkte bara att jag oxå kände av min äl MER än vanligt första gången efter MF.

Ego - har massor av gravsymtom....BIM typ fredag eller så....
    VAd säger ni tjejer skulle ni ha tjuvtestat???

• Bling1975

Spirit - hoppas du känner rätt! Jag är en tjuvtestare utan dess like, vid minus kan man leva på hoppet, vid plus kan man bli glad snabbare - mycket smart!

Mamarazzi - ingen aning, jag har bara haft svamp en gång och hade inte en tanke på att ha sex för det var det läskigaste och oskönaste jag någonsin varit med om - aj aj aj. Hoppas det går bättre för dig så du kan utnyttja din ÄL.

Stitch längtar efter Lilo
  • Spirit

Bling - om inte så är det ialla fall tur att man har känningar så det åtminstone finns lite hopp.....
    Även om det inte är så troligt att det tar sig på naturlig väg.

• Lilleskuttan

är det nån som vet vad DrB sagt om progesteronet när man blöder? Ska man fortsätta eller sluta? Jag började ju blöda även fast jag tog det och fortsatte blöda några dagar men nu är det ju knappt nåt så jag tänkte att progesteronet stoppar upp. Men jag har ju alltid fått mens trots P.Men det kanske är bra att det stoppar ,,inte vet jag..
    Vad tror ni?

• mamarazzi

Godmorgon!!

Bling: Jag har besvär men inte jätteont, mest kli. Vi körde på. Inget i världen får hindra mig nu från att utnyttja äl. Jag har ännu inte tagit vagiatoren utan väntar någon dag tänkte jag så att jag vet att simmarna mår bra.

Spirit: Så din äl var också ondare? Jag har fortfarande ont och ibland hugger det verkligen till. Efter mina tidigare mf har det inte känns så här. Kanske har det samband med svampinfektionen också. aj aj!
    Ang. testning eller inte testning. Jag brukar svara att man ska vänta men själv klarar jag inte det. Så testa på du!! Berätta!!!

Lilleskuttan: Jag går ju inte hos DrB så jag har ingen aning. Kan du inte ringa och fråga? Låter lite farligt att laborera nu när du har ett extra litet hjärta i magen.

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7