• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • Cia o krabaten

Jag har suttit hela kvällen och intalat mig att dte är en månad kvar
    Annars blir jag väl tokig snart!

Hur går det med semesterplanerna??

• mammawannabe

Lilleskuttan: Härligt att det såg bra ut idag på VUL . Dumma blödning, den ska ge med sig nu! Har du det fixat så att du verkligen kan ta det lugnt nu framöver, sjukskriven eller semester eller??

LillaD:   Ditt lilla blindstyre! Du är rolig du! Det är ju sånt där man kommer på i efterhand att man skulle sagt och du lyckas . Latte-tjejen hade ju tydligen ingen bra dag men helt oacceptabelt beteende ändå tycker jag.

Tråkigt att du var så nere dock . Pergo kan vara ganska elakt mot psyket har jag förstått. Hoppas det lättar snart gumman.

Mamarazzi: Skit att det kliar down there. Ang slemklumpen. Det kan inte vara ÄL-sekret? Tänker om du nu ska ha ÄL snart. I alla fall mitt ÄL-sekret kan vara lite som du beskriver det, fast jag tycker inte det är så äckligt .

Lycka: Kul att höra från dig, har tänkt på dig och undrat hur läget är. Förstår att det blev tungt efter att IVF inte tog sig. *Kramar om*. Kyss

Magis: Läste lite i din blogg, wow vilken bra!! Har inte alls funderat över surrugat-frågan innan måste jag erkänna. Utan att ha satt mig in i ämnet alls, är min amatöråsikt - ja visst, under reglerade former borde det väl vara ett mycket bra alternativ.

Cia: Ingen plånbok i sikte? Hur är läget med magen? Lugn, livlig, tungt??

Babblar: Nyfiken och har dålig koll, du har säkert nämnt det nys men jag har missat det, vilken dag i cykeln är du på nu med ditt testande?

*Vink till Bling och Franka oxå*

• Cia o krabaten

mama: Alla tre
    Mest lugn, ibland livlig och rejält tung

Hur är det själv?

• mammawannabe

Cia: FAttar! . inte länge kvar ialla fall som sagt,  Så spännande! Glad

Ganska bra för egen del, händer inte så mycket mer än provsvarsväntande och det är skönt att inte kunna göra så mycket, blir lite andhämtning!

Tråkigt nog berättade en kompis idag att hon fått bröstcancer . Det gör att man får lite perspektiv på livet, när man tycker att man har det skit själv.

• Cia o krabaten

Mama: Ja visst får man perspektiv på saker!
    Inser åter igen att livet är bräckligt...

• Bling1975

Vi väntar på utredningen innan vi gör några nya försök (vi har ju inte så mycket att leka med) vilket känns väldigt långtråkigt. Men vi har även gjort slut på alla förbetalda försök och jag vill inte gå på Huddinge även om vi är framme i kön där så det blir till att hosta upp nya pengar. Om jag inte hade mitt företag så vet jag inte hur mycket vi hade klarat ekonomiskt, men nu känns det bra att ha valmöjligheten.

Ska passa på att göra mig av med alla hormon- och tröstätarkilon också så jag orkar vara en riktig tjockis sen. Men jag tycker att det är så sjukt tråkigt...

MW - håller tummarna för din vän och hoppas att hon har lika stor tur som min man. Kram

Stitch längtar efter Lilo
  • StoraD

åh det låter klokt att vänta på utredningen Bling, visst fick du tid i augusti-sept ngngång? Skönt att du har hittat en klinik där du vill göra dina IVF, och att ni har möjlighet till det. Nästa gång kommer ni ha utredningen med er + en behandling, gött!

så tråkigt med din vän MW ni får stötta varandra nu när ni har det tufft.

• Bling1975

Mitten av augusti är det dags

Har du hämtat dig från latteincidenten?

Stitch längtar efter Lilo
  • Cia o krabaten

Jasså nu vaknar ni när jag måste sova!

Nej, natti natti!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7