• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • StoraD

jag måste erkänna en ond sak jag gjorde igår... jag kände mig jättenere och tänkte trösta mig med en latte på en fik som ligger nära där jag bor, men dit jag aldrig går (eftersom de bara har öppet på konstiga tider).

iaf. jag kom dit och beställer en latte, och hon frågar om jag ska ha stor, mellan eller liten - jag säger stor, sen tar hon upp en halvliters pappmugg och jag säger, nä den är för stor! och då tar hon en 33 cl och jag säger att den är också för stor, jag vill ha en liten.

och DÅ blir hon jättearg och skriker på mig och säger att "du kan väl för "#(/#?/ bestämma dig!! det finns en skylt ute och en inne där det står liten/mellan/stor och om du inte var så lat och velig så hade mitt jobb varit så mkt enklare" *skrik skrik*

så jag, pergo-labil som jag är, börjar STORGRÅTA av denna utskällning, alltså jag hulkade. och mellan hulkarna sa jag "jag är ledsen, men jag är nästan blind så jag ser inte vad som står på skyltarna" jag vet inte varför jag sa det!!! det bara kom! jag är ju inte alls halvblind! HAHAHA *skäms* Hon fick ju jättedåligt samvete stackarn... usch

• Finessan

Tack Bling. Jag tycker självklart också att hon är den sötste jag sett, men så är det med egna barn antar jag. Flört

BP, jag vet de som haft ÄL, men där det ej gett utslag på stickorna. En vän gjorde tom IVF med Äl-spruta och allt, men fick aldrig utslag. De ställde in allt den gången eftersom ägget aldrig lossnade. Som tur var så tyckte hon att hon hade ÄL-länningar så de sexade ändå. Det tog sig! Förvånad På egen hand. Otroligt. Så, lita inte fullt på stickorna. De kan även ge utslag, men att ägget aldrig lossnar.

Tack till dig också Snozie. Du låter helt klart gravid. Fortsätt så. Glad

Cia, hur går det med plånboken. Något nytt?

LillaD, skönt att få hem mannen och hopppas att du och katten hittar tillbaka till varandra igen.

Hur går det för Lilleskuttan?

Också nyfiken på våra BIM:are.

*står med pom-pom och hejar på Sandras bebis*

Kram till alla!

• StoraD

hej finesssan! hur är det med lill-Vidas mage? hoppas det är lite bättre

• Finessan

LillaD,

Det kunde hon gott ha! Vad är det för j-a servitris som säger så?! Förvånad

• Finessan

LillaD, det är så där. Hade en bättre dag igår och en bra natt i natt. I förrgår var det däremot katastrofalt. Ledsen Hoppas dagen idag blir ok. Det gör så ont mig att se henne ha sådana plågor.

• Bling1975

LillaD - det kunde hon gott ha - vilken surpuppa!

På tal om ÄL så har jag ju lyckat få till det på egen hand en gång, då hade vi inte ens sex i närheten av ÄL (som jag kände av starkt) så jag vet inte riktigt hur det gick till...

Finesssan - hoppas liten mår bättre snart!

Snozie - konstigt att säga grattis till illamåendet men det gör jag faktiskt efterom mf risken är lägre då.

Stitch längtar efter Lilo
  • babblar på

LillaD: Tack för dagens skrattanfall Du är så rolig! Hoppas servitrisen skämdes
    Jag måste fortsätta skratta en stund till så jag kan inte skriva

• babblar på

LillaD: mina cykler är ungefär samma datum varje månad så ca 31 dagar då. Fast ibland är det nån dag mer. Nä jag får nog ge upp att jag ska få positivt på älstickan ...men jag hoppas det blir imorgon

finessan: stackars lilla flickan Hoppas hon slipper det onda snart

• Lycka77

lillaD - fy vilken servitris! Du kan kanske trösta dig med att hon troligtvis hade en väldigt dålig dag hon med, men så beter man sig inte ändå!

bp - jag håller också på att testar inför äl, vilket jag inte förstår varför jag gör, då jag har så svag, om någon, äl att jag inte får utslag på testerna. Men det sägs ju att man har störst chans att bli gravid efter en misslyckad ivf, så jag chansar.
    Hoppas du får utslag snart!!!

Jag läser det mesta ni skriver och tänker på er alla, men har just nu inte ork att skriva till er

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7