• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • StoraD

just det, det är jobbsökardags för dig! spännande!

storaH kommer inte hem förrän på söndag kväll, sent. känns som en evighet tills dess... detta med ensamhet är inte min melodi känner jag! och mitt under pergokur och allt!

• mammawannabe

Tour de France: Är superkaxig här hemma, redan när spanjoren som åkte fast för doping idag vann med värsta rycket här om dagen, så jag att han var dopad. Det behövde man ju inte vara Einstein direkt för att fatta men det roliga är att sambon (som är mycket intresserad) menade att det var han inte, moahaha!

• fruZ

Vad jobbigt lilleskuttan!

Enligt boken så ska tempen stiga ca 0,5 grader dagen efter ÄL.

Nu har jag SEMESTER(förlåt ni som inte har det!) och det känns så underbart. Det senaste året har varit mitt livs jobbigaste och jag känner mig verkligen värd att bara njuta och unna mig vad som helst de närmaste fyra veckorna.

Kram och gonatt!

• mammawannabe

Inga försök, bara nöjesmys. Jag vågar inte förrän jag har har fått några slags provsvar att hänga upp det något sargade psyket på innan vi försöker igen. Och vi ska till Lucina först den 20 aug, så innan dess blir det inget skjuta skarpt.

Hur går det själv, är du i ÄL-tider nu eller hur är det?

• mammawannabe

a80: Vad härligt med semester äntligen för dig, det är du verkligen värd. Du verkar verkligen haft det tufft på jobbet länge.

Och att lämna Linköping är absolut rätt så här i sommartiden, finns det nån stad som blir så tråkig och folktom som Linköping på sommaren?!

Ha det så himla skönt och vila upp dig ordentligt!

• mammawannabe

LillaD: mitt under pergokur, innebär det att mannen din hinner komma hem innan det är ÄL då? *hoppfull*

• StoraD

ursäkta att jag försvann, skulle lämna tour-rapport till maken på telefon... ja den där jäkla Ricco, vilken besvikelse! men så jämnt det är i topp 5! vad som helst kan hända!

jo, maken kommer hem till ÄL! jag hade ALDRIG låtit honom åka iväg under äl, HELL NO säger jag bara! men du, så skönt med paus i försökandet. Vi väntade ju rätt länge (på läkarens inråden) och i början var det tradigt, men se kändes det faktiskt bara skönt!

grattis till semester a80!

• mammawannabe

LillD: Hans viktigaste jobb är på hemmaplan, det är bra att han håller sig hemma avgörande dagar i månaden.

Ja, det känns ganska skönt med lite paus i verkstan, behövde det mer än jag riktigt fattade själv känner jag nu.

Ska katten och du dansa på bordet i helgen nu när råttan är borta, eller vart det fel nu... Flört vill mest säga att jag vill att din helg ska bli bra och inte een massa nsamhemmaångest, ska du hänga på jobbet?

Jag kommer titta in med glada tillrop till dig!

Dags att sova! Gonatt o kram!

• StoraD

tack söta du! ja, det blir mest jobb för hela slanten är jag rädd... men det är ingen fara!

god natt söta du!

• Cia o krabaten

Hej hej!

LillaD: I början är det lite skönt tat rå sig själv, men ganska snabbt blir det ensamt...
    Tur att du kan ha det mysigt med oss så länge

MW: hej, var ett tag sen. Skönt tat proverna är igång!
    Se till att få med dig en journalkopia på provsvaren till DrB sen.

Poppy: Jag fick aldrig höra ngt om uppehåll under ev blödning. Tror jag iaf... Sååå svårt att avgöra ju!

a80: Äntligen! Ha en underbar semester nu!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7