• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • StoraD

men kanske är det bara för tidigt att testa Idun? du kanske har BIM om ett par dagar?

• babblar på

jag kan itne hålla mej härifrån idag märker jag

idun: tuttarna kan kanske vara O. Jag tycker att mina är lite svullna och har varit sen jag började med O ..men gör inte ont *trycker lite på dem* Nä inte onda
    Läste att O kan ge bröst hos män så det kan nog vara så hos kvinnor också tänkte jag när jag inte fick plus. Fast dubbel storlek verkar ju skumt
    Jag kanske bara har ätit mina svullna dessutom

lillaD: jag tar digitala CB ...lyssnar ju på dej
    Det jobbiga är att om man kör på nu så hinner ju inte spermierna ha sina 3-5 dagar som drB sa om jag får äl imorgon Dilemma Usch vad knäpp man blir av detta bäbisgörande

hej saffran. Vilken vecka är du i?

• StoraD

ja, det är ju precis det som är dilemmat BP! jag satt och klurade på det också, antingen tar man uppehåll och myser vid stegring, eller varannan dag - jag vet inte vilket som är "bäst" gumman! men båda sätten KAN man iaf bli gravid på, så mkt vet jag! (av erfarenhet...)

• Poppy Lee

Idun: hoppas verkligen att du får en tid idag! Be att de kollar ev. cystor på äggstockarna, jag fick en cysta en gång (efter första mf)och det gjorde extremt ont. De är ju i regel helt ofarliga, men om det blir stora kan de ställa till med besvär. Sedan kan de spricka och läcka ut vätska, vilket kan göra att det gör ont på olika ställen i magen. Gör det ondare när du rör dig eller är det konstant? Kolla även infektion såklart, och blindtarmen - gör det ont på sidan eller mitt på magen?

babblar: jag fick inget utslag på stickorna förra veckan men vi körde varannan dag iallafall. Har läst att de inte funkar på alla! Så jag lever på hoppet om att jag kanske är en sådan (fast jag har bokat upp en gyntid i augusti för säkerhet skull). Kan O ge bröst hos män , det visste jag inte

• Poppy Lee

lillaD: men som du skrev för ett tag sedan är varannandagsmetoden rätt jobbig... man vill ju VILA ibland , och se på TV och surfa på FL (och kanske läsa en bok någon gång) och slippa monotont liggande

• StoraD

poppy din galning, inte varannan dag hela månaden!! varannan dag från dag 12 till dag 17-18 när jag brukar få ÄL!

är du inte klok!!

• Poppy Lee

Haha, ja du, men du har lite normalare cykel än jag... min är ju lång och oförutsägbar. Men nu får det vara nog-legat för min del för den här månaden, inget ligga förrän nästa cykel!

• StoraD

skönt, då kan du andas ut poppy! och snart har du gyntid också, bra

• Poppy Lee

Japp, nu är det tanttrosorna på några veckor framöver!

• mamarazzi

Ha ha ha! Våra stackars men skulle höra oss - eller inte. Min man vill helst att allt ska vara så naturligt och fint och att lusten ska falla på. HA! Vad fan snackar han om. Jag vill ha barn!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7